Noticias municipales

Carrasco:

Carrasco: "se habrían podido evitar los robos de todo el cableado eléctrico del barrio del Botafoc y RTV El Vendrell"

18/02/2013 - El Vendrell

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El Vendrell | Redacción.- En rueda de prensa en el Centro Cívico La Estación el grupo municipal de Plataforma por Catalunya (PxC) ha presentado la propuesta de resolución y las dos mociones que llevará al próximo Pleno ordinario del Ayuntamiento del próximo martes.

El grupo identitario presentará una propuesta de resolución "para la instalación de un sistema de detección de robo de cableado eléctrico en el alumbrado público", y las mociones "contra el anuncio de la reforma de la ley de extranjería" y "contra la entrada de Turquía a la Unión Europea".

El regidor Joan Carrasco ha comentado al respeto que "si este sistema de detección de robo de cableado eléctrico en el alumbrado público se hubiera instalado antes se habrían podido evitar los robos de todo el cableado eléctrico del barrio del Botafoc y los plomos de las instalaciones del cuadro eléctrico de la radio y la televisión de Vendrell, con el apagón y otras consecuencias que tuvieron estos hechos".

Respecto a la modificación de la ley de extranjería propuesta por el Gobierno del PP en cuanto a la obtención del permiso de residencia para extranjeros que compren viviendas de más de 160.000 euros, ha manifestado que "sólo servirá para blanquear el dinero de las mafias rusa y china y su instalación en nuestra casa".

Por su parte, Araceli Bundó afirmó contundentemente que "si a pesar de que Marruecos no pertenece a la Unión Europea, El Vendrell se nos ha llenado de marroquíes, si Turquía entrara, El Vendrell se nos llenaría mucho más de turcos, favoreciendo la islamización de nuestro municipio".

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

EL 3 DE VUIT, 15/02/2013; PÀG.19 PxC proposa combatre el robatori de cable

PETICIÓ – Porta al ple la necessitat d’instal·lar un sistema de detecció

FOTO: Joan Carrasco i Araceli Bundó, aquest dimarts. 3d8.

EL VENDRELL.– El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) va presentar en roda de premsa aquest dimarts passat la proposta de resolució i dues mocions que PxC ha decidit portar al proper ple ordinari de l’Ajuntament del Vendrell, que tindrà lloc el proper dimarts. Es tracta d’una proposta de resolució “per a la instal·lació d’un sistema de detecció de robatori de cablejat elèctric en l’enllumenat públic”, i les mocions “contra l’anunci de la reforma de la Llei d’estrangeria” i “contra l’entrada de Turquia a la Unió Europea”.

El regidor Joan Carrasco va comentar sobre la primera qüestió que “si aquest sistema de detecció de robatori de cablejat elèctric en l’enllumenat públic s’hagués instal·lat abans, s’haurien pogut evitar els robatoris de tot el cablejat elèctric del barri del Botafoc i els ploms de la ràdio i la televisió del Vendrell, amb l’apagada i altres conseqüències que van tenir aquests fets”. Respecte a la modificació de la Llei d’estrangeria proposada pel Govern central del Partit Popular pel que fa a l’obtenció del permís de residència per a estrangers que comprin habitatges de més de 160.000 euros, des de PxC a l’oposició de l’Ajuntament del Vendrell s’ha manifestat que “només servirà per blanquejar els diners de les màfies russa i xinesa i la seva instal·lació a casa nostra”.

Per la seva banda, la regidora de PxC Araceli Bundó va afirmar dimarts en relació a la segona moció citada que “si tot i que el Marroc no pertany a la Unió Europea, el Vendrell se’ns ha omplert de marroquins, si Turquia hi entrés, el Vendrell se’ns ompliria molt més de turcs, afavorint la islamització del nostre municipi”

Ple extraordinari

D’altra banda, en el moment de tancar aquesta edició, ahir a la tarda, el ple de l’Ajuntament vendrellenc era previst que aprovés una modificació de l’ordenança fiscal reguladora de l’Impost sobre bens immobles (IBI) perquè es puguin atorgar bonificacions del 95% de l’impost als béns que “desenvolupin activitats econòmiques que siguin declarades d’especial interès o utilitat municipal per concórrer circumstàncies socials, culturals, històrico-artístiques i de foment a l’ocupació que justifiquin aquesta declaració d’acord amb els criteris que la Corporació Municipal estableixi”. Aquests criteris s’hauran de definir en les properes setmanes.

WWW.RTVELVENDRELL.CAT, 13/02/2013 PxC demanarà al ple acabar amb el robatori de coure públic

EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) presentarà al ple ordinari del proper dimarts dues mocions de caràcter general, en matèria d’immigració, i una proposta de resolució per a la instal·lació d’un sistema de robatori de cablejat elèctric en l’enllumenat públic.