Noticias municipales

VIC/EL VENDRELL, 17-18/12/2010; TRADICIONAL SOPAR DE NADAL DE PxC A VIC I AL VENDRELL

18/12/2010 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Vic/El Vendrell | Redacció.-
Un any més, els afiliats de Plataforma per Catalunya (PxC) van tenir ocasió de celebrar el Tradicional Sopar de Nadal organitzat respectivament per les delegacions de Vic i el Vendrell els dies 17 i 18 de desembre, ambdós presidits pel president del partit, Josep Anglada, i ambdós amb un centenar de convidats.

Divendres va ser el torn de Vic, on l'acte va transcórrer en un ambient alegre i festiu, amb una majoria de vigatans però també amb representants arribats des de la demarcació de Girona i de diverses comarques barcelonines així com de Barcelona.

Després de diversos i breus parlaments dels assistents, Anglada va tancar l'acte felicitant a tothom per la seva participació en l'indiscutible èxit electoral de les eleccions autonòmiques, "ara en som gairebé 80.000 i cada cop en serem més!", va exclamar.

Dissabte al Vendrell l'acte es va celebrar en un cèntric local de la vila on van acudir representants de la demarcació de Lleida i de les comarques barcelonines limítrofes, així com representació de diverses delegacions de la pròpia demarcació de Tarragona, destacant la presència de les Terres de l'Ebre.

Ningú no es va voler perdre aquesta celebració. Dins d'un ambient d'eufòria pels brillants resultats electorals, August Armengol, regidor del Vendrell i secretari territorial de Tarragona, va felicitar els presents per haver obtingut Tarragona el millor resultat de les quatre demarcacions catalanes, per haver sigut el Baix Penedès la comarca més votada, i el Vendrell la capital de comarca amb més percentatge de vot de tot Catalunya.

Josep Anglada, que va tancar l'acte, va avançar que "quan vingui l'any que ve al Sopar de Nadal, no em trobaré només amb els quatre regidors del Vendrell sinó amb 25 o 50 regidors de tota la província de Tarragona", va dir entre els crits i aplaudiments d'un públic enfervorit.

En agraïment i reconeixement a la inconmensurable tasca del president Josep Anglada envers la nostra causa, les distintes delegacions tant a Vic com al Vendrell, van oferir diversos presents típics nadalencs al seu carismàtic president.

PxC

Vic/El Vendrell, 17-18 de desembre de 2010

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

VIC/EL VENDRELL, 17-18/12/2010; TRADICIONAL CENA DE NAVIDAD DE PxC EN VIC Y EL VENDRELL

El presidente de PxC, Josep Anglada, presidió un año más la Tradicional Cena de Navidad en Vic y el Vendrell.

Vic/El Vendrell | Redacción.-
Un año más, los afiliados de Plataforma per Catalunya (PxC) tuvieron ocasión de celebrar la Tradicional Cena de Navidad organizada respectivamente por las delegaciones de Vic y el Vendrell los días 17 y 18 de diciembre, ambas presididas por el presidente del partido, Josep Anglada, y ambas con un centenar de invitados.

El viernes fue el turno de Vic, donde el acto transcurrió en un ambiente alegre y festivo, con una mayoría de vicenses pero también con representantes llegados desde la demarcación de Gerona y de varias comarcas barcelonesas así como de Barcelona.

Tras varios y breves parlamentos de los asistentes, Anglada cerró el acto felicitando a todo el mundo por su participación en el indiscutible éxito electoral de las elecciones autonómicas, "¡ahora somos casi 80.000 y cada vez seremos más!", exclamó.

El sábado en el Vendrell el acto se celebró en un céntrico local de la ciudad donde acudieron representantes de la demarcación de Lérida y de las comarcas barcelonesas limítrofes, así como representación de varias delegaciones de la propia demarcación de Tarragona, destacando la presencia de las Terres de l'Ebre.

Nadie se quiso perder esta celebración. Dentro de un ambiente de euforia por los brillantes resultados electorales, August Armengol, concejal del Vendrell y secretario territorial de Tarragona, felicitó a los presentes por haber obtenido Tarragona el mejor resultado de las cuatro demarcaciones catalanas, por haber sido el Baix Penedès la comarca más votada, y el Vendrell la capital de comarca con más porcentaje de voto de toda Catalunya.

Josep Anglada, que cerró el acto, avanzó que "cuando venga el año que viene a la Cena de Navidad, no me encontraré sólo con los cuatro concejales del Vendrell sino con 25 o 50 concejales de toda la provincia de Tarragona", dijo entre los gritos y aplausos de un público enardecido.

En agradecimiento y reconocimiento a la inconmensurable tarea del presidente Josep Anglada hacia nuestra causa, las distintas delegaciones tanto en Vic como en el Vendrell, ofrecieron varios presentes típicos navideños a su carismático presidente.

PxC

Vic/El Vendrell, 17-18 de diciembre de 2010

WWW.E-NOTICIES.CAT, 20/12/2010; ANGLADA AUGURA ARA "25 O 50" REGIDORS A TARRAGONA

El líder ultradretà ja va afirmar que obtindria entre 6 i 9 diputats al Parlament

Els afiliats de Plataforma per Catalunya (PxC) van celebrar el sopar de Nadal, on Anglada va avançar que "quan vingui l'any que ve al Sopar de Nadal, no em trobaré només amb els quatre regidors del Vendrell sinó amb 25 o 50 regidors de tota la província de Tarragona".

Anglada ja va augurar mesos enrere que trauria entre 6 i 9 diputats en les darreres eleccions al Parlament, malgrat que finalment es va quedar sense representació..

El partit informa que "en agraïment i reconeixement a la incommensurables tasca del president Josep Anglada envers la nostra causa, les distintes delegacions tant a Vic com al Vendrell, van oferir diversos presents típics nadalencs al seu carismàtic president".

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 20/12/2010; ANGLADA PRESIDIÓ LA TRADICIONAL CENA NAVIDEÑA DE LA PXC EN VIC Y EL VENDRELL

Redacción.-
Un año más, los afiliados de Plataforma per Catalunya (PxC) tuvieron ocasión de celebrar la tradicional Cena de Navidad organizada respectivamente por las delegaciones de Vic y El Vendrell los días 17 y 18 de diciembre, ambas presididas por el presidente del partido, Josep Anglada, y ambas con un centenar de invitados.

Tras varios y breves parlamentos de los asistentes, Anglada cerró el acto felicitando a todo el mundo por su participación en el indiscutible éxito electoral de las elecciones autonómicas, “¡ahora somos casi 80.000 y cada vez seremos más!”, exclamó.

El sábado en el Vendrell el acto se celebró en un céntrico local de la ciudad donde acudieron representantes de la demarcación de Lérida y de las comarcas barcelonesas limítrofes, así como representación de varias delegaciones de la propia demarcación de Tarragona, destacando la presencia de las Terres de l’Ebre.

Josep Anglada, que cerró el acto, avanzó que “cuando venga el año que viene a la Cena de Navidad, no me encontraré sólo con los cuatro concejales del Vendrell sino con 25 o 50 concejales de toda la provincia de Tarragona”, dijo entre los gritos y aplausos de un público enardecido.