Noticias municipales

Nueva candidatura en Osona

06/05/2014 - Manlleu

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Francesc Saborit, candidato de Plataforma per Catalunya en las elecciones municipales de 2015

Manlleu | Redacción.- Plataforma per Catalunya ha presentado a Francesc Saborit como cabeza de lista en los comicios locales que tendrán lugar el próximo año.

Saborit, de 58 años, es inspector de seguros. Ramon Ferrer, de 27 años y trabajador autónomo, será uno de los nombres que le acompañarán en la lista.

D'esquerra a dreta, Ramon Ferrer, Josep Maria Soldevila i Francesc Saborit

El delegado comarcal, Josep Maria Soldevila, está llevando a cabo un encomiable trabajo en Osona que ha comenzado a dar sus frutos de manera inmediata.

Osona es una comarca histórica para Plataforma per Catalunya, y la ejecutiva comarcal trabajará para que la cuna del proyecto identitario continúe siendo un referente dentro del partido.

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

NACIODIGITAL.COM, 03/05/2014; Francesc Saborit, candidat de PxC a l'alcaldia de Manlleu

PxC vol demostrar que segueix viva a Osona, tot i l ’esclat de la crisi amb Josep Anglada i el degoteig de baixes dels regidors del partit a la comarca. Hi ho ha fet presentant el candidat a l’alcaldia de Manlleu, un dels municipis on la formació va obtenir un millor resultat a les passades eleccions. A Manlleu, PxC va treure tres regidors- Antoni Sànchez, Francesc Polo i Humilde Domínguez- els quals van abandonar el partit a finals de l’any passat i, uns mesos mes tard, van anunciar que passaven a formar part de la secció local del PP .

El nou candidat de PxC a Manlleu és Francesc Saborit Cavalleria (foto, a la dreta), de 58 anys, inspector d’assegurances des de fa molts anys. Anteriorment també havia treballat com a mecànic en un negoci familiar. Es defineix com “apolític” i per això s’ha interessat en formar part de PxC, expliquen des del partit. Abans no havia militat en cap altra formació.

Ramon Ferrer Bena, de 27 anys, serà un dels noms que acompanyarà Saborit a la llista.

EL 9 NOU; PxC presentarà Francesc Saborit com a cap de llista a Manlleu

PxC ha fet públic el nom del seu candidat a Manlleu a les municipals de l'any que ve: Francesc Saborit. Té 58 anys, és pèrit taxador i, fins ara, no havia estat mai en política, segons ha confirmat ell mateix a EL 9 NOU.

A les últimes municipals, PxC va ser tercera força a Manlleu, amb 1.112 vots (15,02%), i va obtenir tres regidors.