Noticias municipales

PxC confirma a Mònica Lora com a candidata de la formació a l’Ajuntament de Mataró

30/03/2015 - Mataró

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

L’actual regidora i portaveu de PxC repetirà com a número 1 amb una llista totalment renovada i amb opcions de guanyar després de l’èxit de l’any 2011

Mataró | Redacció.- El Comitè Executiu de Plataforma per Catalunya (PxC) celebrat aquest dissabte a Tortosa, a confirmat a Mònica Lora com a candidata de la formació per aspirar a l’alcaldia de l’Ajuntament de Mataró. PxC valora la feina feta per Lora, així com la seva gestió convertint la delegació amb una de les més nombroses i actives de la formació arreu de Catalunya. El comitè executiu també destaca la solidesa personal de la seva candidata després de les pressions que va sofrir al Maig del 2011 per permetre de forma encoberta un govern del PP i CiU a l’Ajuntament, on va mantenir una postura ferma i de defensa dels interessos dels seus electors, així com del programa i propostes presentades.

Mònica Lora, farà una roda de premsa a principis d’Abril on presentarà la seva candidatura, així com les principals propostes i programa de la formació per aspirar a l’alcaldia de Mataró. Seguretat, control de la immigració, impostos, deute i organització municipal, manteniment de ciutat, transport públic, turisme, educació i eradicació de la pobresa es situaran com els principals eixos on pivotaràn les propostes de PxC de cara al 24 Maig.

Plataforma per Catalunya (PxC) ha volgut recordar que malgrat no sortir a cap enquesta, ni sondeig de partits o mitjans de comunicació, al Maig de 2011 va treure tres regidors a Mataró, i en aquestes eleccions aspira a treure a la ciutat un dels millors resultats arreu de Catalunya, després de tastar el carrer i realitzar diversos sondejos, on no descarta fins i tot la victòria amb un nou panorama polític totalment fragmentat.

Plataforma per Catalunya (PxC) està repartint una publicació aquests dies a la ciutat on es desgranen algunes de les accions fetes durant aquests anys a la ciutat. Destaca la defensa dels afectats de les preferents, on Mataróés la ciutat catalana més afectada, i on es destaca que la primera iniciativa a la ciutat va ser iniciada per la formació, en una acció organitzada a través del departament jurídic de en l'àmbit de tota Catalunya.