Noticias municipales

Ignasi Mulleras luchará por convertirse en la lista más votada en la capital de la Garrotxa

13/04/2015 - Olot

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya presenta de manera oficial la lista electoral de cara a las elecciones municipales

Olot | Redacción.- El pasado sábado 11 de abril Plataforma per Catalunya presentó en el Pati de l´Hospici la candidatura que concurrirá a los comicios locales del próximo 24 de mayo.

En la rueda de prensa intervinieron el president del partido, Xavier Simó y el vicepresidente, el doctor August Armengol, que se desplazaron a la capital de la Garrotxa para dar apoyo a la candidatura que encabeza Ignasi Mulleras.

August Armengol ha previsto que Plataforma será la candidatura más votada en Olot y ha declarado que la única manera de impedir que Ignasi Mulleras se convierta en el futuro alcalde, será hacer un pacto entre todos los otros partidos del Consistorio contra PxC, "el pacto de los perdedores".

Aunque más adelante se presentará el Programa Electoral, en el que se sigue trabajando, a parte de la temática del control de la inmigración, las propuestas electorales giraran entorno a tres ejes principales: la lucha contra la corrupción, la erradicación de la pobreza y la seguridad ciudadana.

El lema de la campaña en Olot será: "Acabemos con la casta. Toca ganar".

Los siete primeros candidatos de la lista olotense són:

1.- Ignasi Mulleras.Técnico en Empresas y Actividades Turísticas. Master en Turismo por la Universidad de la Sorbona de París. Directivo de una empresa gerundense del ámbito de la seguridad privada.

2- Rosa María Llandrich. Ama de Casa.

3.- Daniel Plana. Ingeniero.

4.- Josep Roca. Director Comercial (Jubilado).

5.- Raquel Pérez. Trabajadora de una empresa càrnica de la Garrotxa.

6.- Alejandro Martos. Trabajador de una empresa de recambios para automóviles y jugador del Club de Futbol Sant Roc.

7.- Manel da Mata. Comerciante.

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

ELDIARIDEGIRONA.COM, 11/05/2015; Plataforma per Catalunya preveu guanyar les municipals d’Olot

Avui dissabte s’ha presentat al Pati de l’Hospici la candidatura de Plataforma per Catalunya a Olot per les Eleccions Municipals del 24 de maig.

A la presentació estaven presents el President del partit, Xavier Simó i el Vicepresident, el Doctor August Armengol, que s’han desplaçat a la capital de la Garrotxa per donar suport a la candidatura que encapçala Ignasi Mulleras. August Armengol ha previst que Plataforma serà la candidatura més votada a Olot i ha declarat que l’única manera per impedir que l’Ignasi Mulleras es converteixi en el futur alcalde, serà fer un pacte entre tots els altres partits del Consistori contra PxC, “el pacte dels poderosos”.

Encara que més endavant es presentarà el Programa Electoral en el qual encara s’està treballant, a part del tema del control de la immigració, les propostes electorals giraran entorn de tres eixos principals: la lluita contra la corrupció, l’eradicació de la pobresa i la recuperació de la seguretat ciutadana.

El lema de la campanya electoral a Olot serà: “Acabem amb la casta. Toca guanyar”.

Els set primers candidats de la candidatura olotina són:

1.- Ignasi Mulleras. Tècnic d’Empreses i Activitats Turístiques. Màster en Turisme a la Universitat de la Sorbona de París. Directiu d’una empresa gironina de seguretat privada.
2.- Rosa Maria Llandrich. Mestressa de casa.
3.- Daniel Plana. Enginyer.
4.- Josep Roca. Director Comercial. (Jubilat).
5.- Raquel Pérez. Treballadora d’una empresa càrnia garrotxina.
6.- Alejandro Martos. Treballador d’una empresa de recanvis per automòbils i jugador del Club de Futbol Sant Roc.
7.- Manel da Mata. Comerciant.

Les noves cares de PxC a Olot

RADIOLOT.CAT, 1170572015; Plataforma per Catalunya es presenta a Olot sota el lema “Acabem amb la casta. Toca guanyar”

11 d'abril de 2015

Plataforma per Catalunya es compromet a fer una auditoria per revisar tots els comptes de l’Ajuntament d’Olot si guanya les eleccions. El partit ha presentat la seva candidatura amb els líders nacionals de la formació que han destacat que el temps els dóna la raó amb que “la societat multicultural és multi conflictiva”.

presentacio_pxc_nuriallop

Presentació del partit aquest dissabte a l’Hospici (Núria Llop)

La proposta electoral de Plataforma per Catalunya tindrà dos grans eixos, segons ha explicat la formació. Per una banda l’eradicació de la pobresa (que va acompanyada del compromís d’un increment de la inversió pública per equilibrar rendes) i la lluita contra la corrupció. En aquest sentit, el número 1 del partit Ignasi Mulleras s’ha compromès a fer una auditoria si guanyen les eleccions per “tirar de la manta”. El partit es mostra confiat de ser la primera força política després de les municipals i tem que la resta de forces s’aliïn contra ells per no deixar-los governar. A banda del cas concret d’Olot, el president del partit Xavier Simó, considera que el temps els està donant la raó amb temes com la immigració o la corrupció.

Plataforma per Catalunya es presenta aquest 24 de maig amb el lema “Acabem amb la casta. Toca guanyar”.

NACIODIGITAL.CAT, 11/04/2015; PxC Olot presenta la llista amb què vol donar «la gran sopresa electoral»

El partit es mostra convençut que el 24 de maig seran els més votats

Volen entrar al Consell Comarcal

Especial: Eleccions Municipals 2015 a Olot

Andreu Oliveras , Olot | Actualitzat el 11/04/2015 a les 13:29h

Presentació de la llista de Plataforma per Catalunya a Olot. Foto: Martí Albesa

Plataforma per Catalunya ha presentat els set primers noms de la llista electoral d'Olot amb què vol "donar la gran sorpresa de la nit electoral" del 24 de maig, segons ha afirmat el seu número 1, Ignasi Mulleras. El vicepresident del partit, August Armengol, s'ha mostrat convençut que PxC serà la força més votada a la ciutat: "Ignasi Mulleras serà l'alcalde d'Olot, a no ser que s'ajuntin tots els altres partits en contra de Plataforma per Catalunya, fent el pacte dels perdedors".

Plataforma assegura que per aquests tercers comicis en què es presenta a la capital de la Garrotxa ha preparat un programa més de govern, on tracten de més temes a part de la immigració. A l'espera de la presentació oficial, han avançat que la lluita contra la corrupció, la recuperació de la seguretat ciutadana i l'eradicació de la pobresa seran els seus tres eixos fonamentals.

El lema que han escollit és Acabem amb la casta, toca guanyar. Asseguren que si governen pensen fer una auditoria amb tots els comptes municipals des del 1979. L'objectiu d'aquests comicis és treure suficients vots entre Olot i Sant Joan les Fontsper poder entrar al Consell Comarcal de la Garrotxa. Fa quatre anys, PxC va aconseguir 939 vots, convertint-se en la tercera força política al consistori olotí.

Llista de PxC d'Olot a les eleccions municipals 2015
1. Ignasi Mulleras