Noticias municipales

Gran recogida de alimentos

28/04/2014 - Piera

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya recoge más de 350 kg de alimentos en la Fira del Sant Crist

Piera | Redacción.-  La delegación de Plataforma per Catalunya en la comarca de la Anoia ha recogido más de 350 kg de alimentos en las dos jornadas que ha durado la tradicional Fira del Sant Crist de Piera.

La acción solidaria ha sido un éxito extraordinario gracias a la participación de la población, que se bolcó para ayudar a los vecinos más necesitados.

En este sentido la concejal social identitaria en PieraDolors Tomba ha declarado que "el pueblo llano ha demostrado que, al contrario que los políticos, prefiere ayudar primero a la gente de casa”.

Tomba ha dicho que “nosotros lo tenemos claro: habiendo tanta gente autóctona que necesita ayudas les debemos dar prioridad absoluta porque ellos y sus familias son los que han trabajado duro para levantar esta tierra".

Por la feria pasaron diversos concejales de Plataforma per Catalunya de diferentes localidades y el presidente Xavier Simó y el vicepresidente August Armengol, que dieron su apoyo a la delegación de la Anoia.

La fórmula de recoger alimentos a cambio de pan con tomate y jamón se exportarà a otros municipios. Próximamente se reeditará en la Vila Mil·lenària de l'Alta Anoia de Calaf.

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

MINUTODIGITAL.COM, 28/04/2014; Plataforma per Catalunya con los más desfavorecidos

Los partidos anti-inmigración están en la calle permanentemente. Las jornadas de solidaridad con los españoles más necesitados los hacen visibles en los barrios más golpeados por la crisis echando un cable a los nacionales que peor lo están pasando. Así, la delegación de Plataforma per Catalunya en la comarca de la Anoia ha recogido más de 350 kg de alimentos en las dos jornadas que ha durado la tradicional Fira del Sant Crist de Piera.

La acción solidaria ha sido un éxito extraordinario gracias a la participación de la población, que se volcó para ayudar a los vecinos más necesitados.

En este sentido la concejal social identitaria en Piera, Dolors Tomba ha declarado que “el pueblo llano ha demostrado que, al contrario que los políticos, prefiere ayudar primero a la gente de casa”.

Tomba ha dicho que “nosotros lo tenemos claro: habiendo tanta gente autóctona que necesita ayudas les debemos dar prioridad absoluta porque ellos y sus familias son los que han trabajado duro para levantar esta tierra”.

Por la feria pasaron diversos concejales de Plataforma per Catalunya de diferentes localidades y el presidente Xavier Simó y el vicepresidente August Armengol, que dieron su apoyo a la delegación de la Anoia.

La fórmula de recoger alimentos a cambio de pan con tomate y jamón se exportarà a otros municipios. Próximamente se reeditará en la Vila Mil·lenària de l’Alta Anoia de Calaf.

E-NOTICIES.CAT, 28/04/2014; Plataforma reparteix entrepans de pernil

Imatge de la campanya La delegació de l'Anoia de Plataforma per Catalunya (PxC) ha portat a terme durant el cap de setmana una campanya de recollida d’aliments, en la qual ha entregat a canvi de les donacions un entrepà de pernil, un aliment rebutjat pels musulmans.

Membres de PxC, coincidint amb la fira del Sant Crist de Piera, ha instal·lat un envelat carpa per la campanya solidària. S’han recollit aliments”per a la gent necessitada de casa” i a canvi s’ha donat pa amb tomàquet i pernil a tots els que hi han col·laborat.

En concret, segons la formació, s’han aconseguit més de 350 quilos d'aliments. La regidora del partit a Piera, Dolors Tomba, ha declarat que “el poble pla ha demostrat que, al contrari dels polítics, prefereix ajudar primer la gent de casa: nosaltres ho tenim clar”.

“Havent-hi tanta gent autòctona que necessita ajudes hem de donar-li prioritat absoluta perquè ells i les seves famílies són els que han treballat dur per aixecar aquesta terra”, ha afegit.

INFOANOIA.CAT, 29/04/2014; PxC recull més de 350 quilos d'aliments a la Fira del Sant Crist de Piera

[Img #14651]Més de 350 quilos d'aliments ha recollit la delegació de PxC a la comarca de l'Anoia en les dues jornades de la fira del Sant Crist de Piera. Els pierencs s'han bolcat en ajudar els seus veïns més necessitats, com recordava la regidora de PxC al municipi, Dolors Tomba: "el poble pla ha demostrat que, al contrari dels polítics, prefereix ajudar primer a la gent de casa, nosaltres ho tenim clar, havent tanta gent autòctona que necessita ajudes hem de donar-li prioritat absoluta perquè ells i les seves famílies són els que han treballat dur per aixecar aquesta terra".

Per la fira van passar diversos regidors de PxC de diferents localitats, cal destacar  la presència del president Xavier Simó i del vicepresident August Armengol que van donar el seu total suport a la delegació de l'Anoia que ja va anunciar que aquest sistema de recollida d'aliments a canvi de pa tomàquet amb pernil el traslladarà a altres municipis. El proper serà Calaf.