Noticias municipales

Sant Adrià de Besòs, 14/06/2013; Menchu Martí: “ICV-EUiA se ha quitado la careta y ha puesto de manifiesto que lo único que le interesa es seguir ocupando una silla en el Ayuntamiento”

14/06/2013 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya revela los intereses partidistas de ICV-EUiA por encima del bien de la ciudad

Sant Adrià de Besòs | Redacción.- La portavoz de Plataforma per Catalunya en el Ayuntamiento, Menchu Martí, vincula la negativa de ICV-EUiA a formar un gobierno de unidad para responder a la falta de liderazgo y gobernabilidad que hay en la ciudad a su interés por seguir practicando el amiguismo.

La concejala apela a la responsabilidad de quienes fueron secogidos para representar a los adrianenses en el Ayuntamiento. En esta línea manifiesta que “tenemos la obligación de trabajar para mejorar su día a día, y con acciones como estas no sólo se demuestra que hay quien no lo entiende así, sino que además contribuye a la desafección política”.

Menchu Martí ha pedido a los tres concejales de ICV-EUiA que “dejen de banda, aunque sólo sea por una vez, el partidismo, y piensen en la ciudad”.

La concejala  asegura que “han tenido muchos meses para luchar contra el desempleo y poner en marcha políticas de igualdad y no lo han hecho, pero en cambio sí que han contribuido a mejorar el día a día de los habitantes de Perú y a dejar de banda a los vecinos de los barrios de la Catalana y la Mina”.

PxC

Sant Adrià de Besòs, 14 de junio de 2013

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

AREABESOS.COM, 6/6/2013;

Menchu Martí, portaveu de Plataforma per Catalunya, respon els socis de govern municipal

Redacció.-  La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, Menchu Martí, ha lamentat la negativa d’Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Unida i Alternativa de formar un govern d’unitat per respondre a la manca de lideratge i governabilitat que, actualment, hi ha a l’Ajuntament. Per Martí, això demostra que “ICV-EUiA s’ha tret la màscara i ha evidenciat que l’únic que els interessa de l’Ajuntament és ocupar una cadira per poder beneficiar als seus amics, saludats i coneguts”.

La regidora de Plataforma, considera que “els que vam ser escollits pels adrianencs per representar-los a l’Ajuntament, tenim la responsabilitat i l’obligació de treballar per millorar el seu dia a dia i, amb accions com aquestes, no només es demostra que hi ha qui no ho entén així si no que, a més, contribueix a la desafecció política” afirmant que “això sí que desacredita qualsevol proposta”.

Menchu Martí ha demanat als tres regidors d’ICV-EUiA que “deixin per un cop el partidisme i pensin en la ciutat” si volen conservar “la poca credibilitat que encara els queda“. En aquest sentit, Martí assegura que “han tingut molts mesos per lluitar contra l’atur i fer polítiques d’igualtat i no ho han fet, però en canvi sí que han contribuit a millorar el dia a dia dels veïns de Perú i a deixar de banda als de la Catalana i la Mina".

BADANOTIS.COM, 07/06/2013; Plataforma per Catalunya de Sant Adrià lamenta la negativa d’ICV- EUiA de formar un govern d’unitat

Redacció.-  La portaveu de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, Menchu Martí, ha lamentat la negativa d'Iniciativa per Catalunya Verds - Esquerra Unida i Alternativa de formar un govern d'unitat per respondre a la manca de lideratge i governabilitat que, actualment, hi ha a l'Ajuntament. Per Martí, això demostra que "ICV-EUiA s'ha tret la màscara i ha evidenciat que l'únic que els interessa de l'Ajuntament és ocupar una cadira per poder beneficiar als seus amics, saludats i coneguts".

La regidora de Plataforma, considera que "els que vam ser escollits pels adrianencs per representar-los a l'Ajuntament, tenim la responsabilitat i l'obligació de treballar per millorar el seu dia a dia i, amb accions com aquestes, no només es demostra que hi ha qui no ho entén així si no que, a més, contribueix a la desafecció política" afirmant que "això sí que desacredita qualsevol proposta".

Menchu Martí ha demanat als tres regidors d'ICV-EUiA que "deixin per un cop el partidisme i pensin en la ciutat" si volen conservar "la poca credibilitat que encara els queda". En aquest sentit, Martí assegura que "han tingut molts mesos per lluitar contra l'atur i fer polítiques d'igualtat i no ho han fet, però en canvi sí que han contribuït a millorar el dia a dia dels veïns de Perú i a deixar de banda als de la Catalana i la Mina".