Noticias municipales

Santa Oliva, 28/03/2015; Lista electoral de Plataforma per Catalunya en Santa Oliva

30/03/2015 - Santa Oliva

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Rosa García, una técnica sociosanitaria y cooperante de la Plataforma de Afectados por la Hipoteca (PAH), nueva cabeza de lista electoral de PxC en el municipio de Santa Oliva

Santa Oliva | Redacción.- Rosa García Gallardo de 58 años, cabeza de lista de Plataforma per Catalunya (PxC) por Santa Oliva, con profesión de técnica sociosanitaria, y cooperante de la Plataforma de Afectados por la Hipoteca (PAH) del Baix Penedès. En segundo lugar, Tania González con 30 años que aporta un nuevo aire fresco al partido, con formación de Atención a los enfermos de Alzheimer y Parkinson, que dispone de unos amplios conocimientos sobre las personas mayores. En tercer lugar, Francesc Xavier Méndez de 45 años, transportista profesional, aporta experiencia y trabajo. Acompañados del resto de nuestro equipo.

Haremos un Ayuntamiento con voz, participativo y transparente en la gestión municipal, y velar por la mejora de los servicios. Nos implicaremos para la seguridad ciudadana, de nuestro pueblo y urbanizaciones. Entre sus proyectos se incluirán la mejora del alumbrado público, la seguridad de nuestras calles, velar por nuestros abuelos y jóvenes, facilitar nuevas implantaciones de empresas para aumentar los puestos de trabajo y disminuir el paro en nuestro pueblo, y ayudas a las familias más necesitadas.

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

EL 3 DE VUIT, 27/03/2015; PÀG.12 Rosa García Gallardo, una tècnica sociosanitària de 58 anys i cooperant de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca del Baix Penedès, encapçalarà la llista electoral de PxC al municipi de

SANTA OLIVA.- La número 2 de Plataforma per Catalunya (PxC) de cara a entrar a l’Ajuntament de Santa Oliva en les eleccions del 24 de maig serà Tania González, de 30 anys i amb formació d’atenció a malalts d’Alzheimer i Parkinson. Al número 3 hi ha Francesc Xavier Méndez, de 45 anys, transportista professional. I la resta de la llista l’ocuparan: Martí Tena, Lourdes Martínez Barnils, Mónica Martínez Marín, Cristian García García, Cristian Foz, Ana Linares, Margarita Pelagio i Maria Luisa Cabello. PxC vol fer de l’Ajuntament de Santa Oliva una administració “amb veu, participativa i transparent en la gestió municipal, i vetllar per la millora dels serveis i la seguretat ciudadana del poble i urbanitzacions”.

LA FURA, 27/03/2015; PÀG.15 Rosa García, cap de llista de la PxC a Santa Oliva

SANTA OLIVA.- Rosa García, de 58 anys, és la cap de llista de la Plataforma per Catalunya (PxC) a Santa Oliva. García és tècnica sociosanitària i cooperant de la PAH. En segon lloc hi haurà Tania González, de 30 anys, i en tercer Francesc X. Méndez (45). Entre el seus projectes hi ha la millora de l’enllumenat públic i de la seguretat al carrers, facilitar la implantació de noves empreses i donar ajuts a les famílies més necessitades.

EIXDIARI.CAT, 25/03/2015; 06:06 Llista electoral de Plataforma per Catalunya a Santa Oliva

Eleccions municipals 2015

Eix. Plataforma per Catalunya a Santa Oliva

SANTA OLIVA.- Rosa García Gallardo de 58 anys, cap de llista de Plataforma per Catalunya (PxC) per Santa Oliva, amb professió de tècnica sociosanitària, i cooperant de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) del Baix Penedès. En segon lloc, Tania González amb 30 anys que aporta un nou aire fresc al partit, amb formació d’Atenció als malalts d’Alzheimer i Parkinson, que disposa d’uns amplis coneixements sobre la gent gran. En tercer lloc, Francesc Xavier Méndez de 45 anys, transportista professional, aporta experiència i treball. Acompanyats de la resta del nostre equip.

Farem un Ajuntament amb veu, participatiu i transparent en la gestió municipal, i vetllar per la millora del serveis. Ens implicarem per la seguretat ciutadana, del nostre poble i urbanitzacions. Entre el seus projectes s’inclouran la millora de l’enllumenat públic, la seguretat dels nostres carrers, vetllar pels nostres avis i joves, facilitar noves implantacions d’empreses per augmentar els llocs de treball i disminuir l’atur al nostre poble, i ajudes a les famílies mes necessitades.

Llista Eleccions Municipals 2015

1.- Rosa García Gallardo

2.- Tania González Orellana

3.- Francesc Xavier Méndez Fernández

4.- Martí Tena Boiza

5.- Lourdes Martínez Barnils

6.- Mónica Martínez Marín

7.- Cristian García García

8.- Cristian Foz Montosa

9.- Ana Linares Martínez

10.- Margarita Pelagio Gómez

11.- María Luisa Cabello Carbo

WWW.DIARIBAIXPENEDES.CAT, 25/03/2015 Rosa García Gallardo serà la cap de llista de PxC a Santa Oliva

SANTA OLIVA.- Rosa García Gallardo, de 58 anys, serà la cap de llista de Plataforma per Catalunya (PxC) per Santa Oliva​, amb professió de tècnica social i sanitària, i cooperant de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) del Baix Penedès. En segon lloc de la llista anirà, ​Tania González, de 30 anys amb formació d’Atenció als malalts d’Alzheimer i Parkinson i amplis coneixements sobre la gent gran. En tercer lloc de la llista hi ha Francesc Xavier Méndez de 45 anys, transportista professional.

​Entre el seus projectes s’inclouran la millora de l’enllumenat públic, la seguretat ciutadana, vetllar pels avis i joves, facilitar noves implantacions d’empreses per augmentar els llocs de treball, disminuir l’atur, i ajudes a les famílies més necessitades.

WWW.BAIXPENEDESDIARI.CAT, 25/03/2015; 09:49 Rosa García Gallardo encapçala la llista de PxC a Santa Oliva

Tania González i Francesc Xavier Méndez ocupen segon i tercer llo

Els tres primers de la llista de PxC a Santa Oliva. Foto: Cedida

SANTA OLIVA.- Rosa García Gallardo, de 58 anys, serà la cap de llista de Plataforma per Catalunya (PxC) per Santa Oliva. García és tècnica sociosanitària i cooperant de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) del Baix Penedès. L'acompanyarà, al segon lloc, Tania González, de 30 anys, experta en l'atenció als malalts d’Alzheimer i Parkinson. En tercer lloc hi ha Francesc Xavier Méndez, de 45 anys, transportista professional.

Segons el partit, l'objectiu és fer un ajuntament «amb veu, participatiu i transparent en la gestió municipal, i vetllar alhora per la millora dels serveis». Entre el seus projectes s’inclouen la millora de l’enllumenat públic, la seguretat dels carrers, vetllar pels avis i joves, facilitar noves implantacions d’empreses per augmentar els llocs de treball, disminuir l’atur, i efectuar ajudes a les famílies mes necessitades.

WWW.LAFURA.CAT, 25/03/2015; 11:13 Rosa García, cap de llista de la PxC a Santa Oliva