Noticias municipales

Stop mezquitas

14/03/2014 - Solsona

COMUNICADO DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya se opone a la segunda mezquita

Solsona | Redacción.- La agrupación local de Plataforma per Catalunya manifiesta el rechazo a la nueva mezquita ubicada en el número 22 de la Ctra. de Torà que ha sido inaugurada  este mes de marzo.

Con esta serán ya dos las mezquitas que la comunidad musulmana ha conseguido implantar en una ciudad que cuenta con menos de 10.000 habitantes.

Plataforma per Catalunya denuncia la formación de guetos que comporta la proliferación de centres de oración de confesión musulmana, y reprueba que el alcalde y el obispado hayan mostrado su apoyo a la comunidad musulmana en el acto de inauguración, porque la implantación de mezquitas facilita el avance de una cultura que atenta contra el modelo de convivencia del que nos hemos dotado y que denigra a la mujer.

Así mismo exigimos que se sancione a los responsables de la antigua mezquita de Solsona, después de que el presidente de la Comunidad Islámica del Solsonès, Khalid Baghal, haya manifestado que las antiguas dependencias no cumplían los requisitos de seguridad, salubridad e higiene que exige la normativa sobre centros de culto.

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

NACIODIGITAL.CAT | Plataforma per Catalunya s’oposa a la segona mesquita de Solsona

L’agrupació local de Plataforma per Catalunya manifesta el rebuig a la nova mesquita ubicada al número 22 de la Ctra. de Torà que ha estat inaugurada  aquest mes de març.

En un comunicat, explica que "amb aquesta seran ja dues les mesquites que la comunitat musulmana ha aconseguit implantar a una ciutat que compta amb menys de 10.000 habitants."

Aixímateix, Plataforma per Catalunya denuncia "la formació de guetos que comporta la proliferació de centres d'oració de confessió musulmana, i reprova que l’alcalde i el bisbat hagin fet costat a la comunitat musulmana en l’acte d’inauguració, perquè la implantació de mesquites facilita l’avanç d’una cultura que atempta contra el model de convivència del que ens hem dotat i que denigra la dona."

En consequència, exigeix que se sancioni els responsables de l’antiga mesquita de Solsona, després que el president de la Comunitat Islàmica del Solsonès, Khalid Baghal, hagi manifestat que les antigues dependències no complien els requisits de seguretat, salubritat i higiene que exigeix la normativa sobre centres de culte.

LLEIDAALMINUT.COM | Plataforma per Catalunya s’oposa a la segona mesquita de Solsona

foto1

L’agrupació local de Plataforma per Catalunya de Solsona ha manifestat aquesta setmana el rebuig a la nova mesquita ubicada al número 22 de la carretera de Torà, que ha estat inaugurada aquest mes de març. Amb aquesta seran ja dues les mesquites que la comunitat musulmana ha aconseguit implantar a una ciutat que compta amb menys de 10.000 habitants.

Plataforma per Catalunya denuncia la formació de guetos que comporta la proliferació de centres d'oració de confessió musulmana, i reprova que l’alcalde i el bisbat hagin fet costat a la comunitat musulmana en l’acte d’inauguració, perquè la implantació de mesquites facilita l’avanç d’una cultura que atempta contra el model de convivència del que ens hem dotat i que denigra la dona.

Així mateix, l'agrupació exigeix que es sancioni als responsables de l’antiga mesquita de Solsona, després que el president de la Comunitat Islàmica del Solsonès, Khalid Baghal, hagi manifestat que les antigues dependències no complien els requisits de seguretat, salubritat i higiene que exigeix la normativa sobre centres de culte.

INFORMATIU.TK | Plataforma per Catalunya s’oposa a la segona mesquita de Solsona

Plataforma per Catalunya denuncia la formació de guetos que comporta la proliferació de centres d’oració de confessió musulmana, ireprova que l’alcalde i el bisbat hagin fet costat a la comunitat musulmana en l’acte d’inauguració, perquè la implantació de mesquites facilita l’avanç d’una cultura que atempta contra el model de convivència del que ens hem dotat i que denigra la dona.

Així mateix exigim que se sancioni els responsables de l’antiga mesquita de Solsona, després que el president de la Comunitat Islàmica del Solsonès, Khalid Baghal, hagi manifestat que les antigues dependències no complien els requisits de seguretat, salubritat i higiene que exigeix la normativa sobre centres de culte.