Noticias en Cataluña

Vic, 20/08/2013; Plataforma per Catalunya se está expandiendo con fuerza en el Vallès Oriental

20/08/2013

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

La expresidenta del PP de Sant Antoni de Vilamajor, Ana Castillo, se reúne con Anglada para perfilar su candidatura en la cuidad de Cardedeu.

Vic | Redacción. - El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC) Josep Anglada, se ha reunido con la delegación del Vallès Oriental encabezada por Josep Badia y Ricart Buñuel, para ir perfilando las candidaturas de las próximas elecciones municipales en la comarca, donde PxC tiene previsto por el momento presentar candidatura en todas las poblaciones donde ya tiene regidor e incrementar en otras poblaciones de la comarca.

En esta reunión estuvo presente la futura candidata de PxC a la alcaldía de Cardedeu, Ana Castillo, una joven de 23 años y muy involucrada con el municipio.

Anglada, que felicitó a la delegación del Vallès Oriental por el trabajo bien hecho manifestó que "tiene muchas expectativas puestas en la futura candidata de PxC en Cardedeu Ana Castillo", añadiendo "se trata de una persona muy joven, con mucha ilusión y con ganas de trabajar para la gente de Cardedeu".

El líder identitario también señaló que "la futura candidata de PxC es una ex militante del PP, y que incluso la propuso la propia Alicia Sánchez Camacho junto con la delegada comarcal del PP en el Vallès Oriental Susana Calvo como candidata a las pasadas elecciones municipales de 2011, pero cuando vieron que Ana Castillo quería tocar a fondo uno de los temas que más preocupa a la gente de Cardedeu como es la inmigración la descartaron inmediatamente.

Finalmente, Anglada aseguró que "PxC puede convertirse en las próximas elecciones municipales en una fuerza decisiva en muchos municipios del Vallès Oriental".

PxC

Vic, 21 de agosto de 2013

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

WWW.E-NOTICIES.CAT, 21/08/2013; Anglada fitxa una exdirigent del PPC

L’expresidenta del Partit Popular de Sant Antoni de Vilamajor candidata de PxC a Cardedeu

Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC) Josep Anglada, s’ha reunit amb la delegació del Vallès Oriental encapçalada per Josep Badia i Ricart Buñuel, per anar perfilant les candidatures de les properes eleccions municipals a la comarca. En aquesta reunió hi ha estat present l’expresidenta del PP de Sant Antoni de Vilamajor, Ana Castillo, una jove de 23 anys i molt involucrada amb el municipi, que serà la candidata de PxC a Cardedeula.

Anglada, que ha felicitat a la delegació del Vallès Oriental per la feina ben feta, ha manifestat que “té moltes expectatives posades en la futura candidata de PxC a Cardedeu Ana Castillo”, afegint que “es tracta d’una persona molt jove, amb molta il·lusió i amb ganes de treballar per la gent de Cardedeu”.

El líder identitari també ha assenyalat que “la futura candidata de PxC és una ex militant del PP, i que fins i tot la va proposar la mateixa Alicia Sánchez Camacho junt amb la delegada comarcal del PP al Vallès Oriental, Susana Calvo, com a candidata a les passades eleccions municipals del 2011, però quan van veure que Ana Castillo volia tocar a fons un dels temes que més preocupa a la gent de Cardedeu com és la immigració la van descartar immediatament".

Finalment, Anglada ha assegurat que “PxC es pot convertir en les properes eleccions municipals en una força decisiva a molts municipis del Vallès Oriental”.

WWW.NACIODIGITAL.CAT, 21/08/2013; La cap del Partit Popular de Sant Antoni de Vilamajor es passa a PxC

Redacció.- L'ex-responsable del PP a Sant Antoni de Vilamajor (Vallès Oriental), Ana Castillo, ha canviat de partit. Castillo serà la cap de files a la població de la formació xenòfoba Plataforma per Catalunya que lidera Josep Anglada. Així ho ha informat PxC a través d'un comunicat. Castillo, de 23 anys, no ha trigat gaire a deixar els seus antics companys de carnet, perquè va ser escollida el passat mes de maig.

WWW.NACIODIGITAL.CAT/GRANOLLERS, 21/08/2013; Un dirigent del PP a Sant Antoni de Vilamajor es passa a PxC

Ana Castillo encapçalarà en les properes municipals la candidatura de la formació xenòfoba a Cardedeu

Redacció.- La secretaria local del PP de Sant Antoni de Vilamajor, la jove Ana Castillo, ha canviat de partit. Castillo serà la cap de files a Cardedeu de la formació xenòfoba Plataforma per Catalunya (PxC), que lidera Josep Anglada. Així ho ha informat PxC a través d'un comunicat. La jove de 23 anys, que estudia turisme i fa de model en una agència de moda a Barcelona, no ha trigat gaire a deixar els seus antics companys de carnet, perquè va ser escollida el passat mes de maig.

El president de PxC, Josep Anglada, es va reunir fa uns dies amb Castillo i amb la delegació del Vallès Oriental, encapçalada pel regidor de les Franqueses del Vallès, Josep Badia (també exmilitant del PP), per anar perfilant les candidatures de les properes eleccions municipals a la comarca, on la formació xenòfoba té previst presentar candidatura en diversos municipis. Anglada, que va destacar que Castillo fins ara militava al PP, té "moltes expectatives posades en la futura candidata de PxC a Cardedeu".

Es dóna la circumstància que a finals del 2012 el PP de Sant Antoni de Vilamajor ja va patir una deserció destacada. El regidor Felipe Garrido va abandonar el partit, denunciant el poc suport rebut per part de de les direccions local i comarcal. Les causes per prendre aquesta decisió van ser diverses, però "la negativa del govern espanyol al pacte fiscal ha estat un punt d'inflexió que ha pesat molt a l'hora de decidir abandonar la militància al PP", assegurava l'exregidor popular.

WWW.ELSINGULAR.CAT, 21/08/2013; L’expresidenta del PP de Sant Antoni de Vilamajor es passa a PxC

Ana Castillo s’ha reunit amb Josep Anglada per perfilar la seva candidatura a Cardedeu. Des de la formació política es feliciten per “estar estenent-se amb força al Vallès Oriental”

Política.- Mar Sabé.- L’expresidenta del PP de Sant Antoni de Vilamajor, Ana Castillo, es passa a l’organització xenòfoba Plataforma per Catalunya (PxC), que dirigeix el vigatà Josep Anglada. Segons un comunicat de la formació política, Castillo s’ha reunit amb Anglada per perfilar la seva candidatura per les properes eleccions municipals de Cardedeu, poble veí de Sant Antoni de Vilamajor (Vallès Oriental).

Castillo té 23 anys, estudia turisme i es dedica a fer de model a una agència de Barcelona. Fa molt poc que era dirigent del PP al municipi, ja que va ser escollida el passat mes de maig per unanimitat pels afiliats del partit al municipi.

Anglada
manifesta al comunicat que "té moltes expectatives posades en la futura candidata del PxC a Cardedeu", i afegeix que "es tracta d’una persona molt jove, amb molta il·lusió i amb ganes de treballar per la gent de Cardedeu".

El líder del partit també destaca que Castillo "fins i tot va ser proposada per la mateixa Alícia Sanchez Camacho, -líder del Partit Popular a Catalunya-", però que va ser descartada "quan van veure que volia tocar a fons un dels temes que més preocupa a la gent de Cardedeu, la immigració".

PxC es congratula de la "força" al Vallès

El mateix comunicat assegura que PxC "sestà extenent amb força al Vallès Oriental". El president de la formació felicita a la delegació d’aquesta comarca "per la feina ben feta" i assegura que tenen previst "presentar candidatura a totes les poblacions on ja hi té regidor i incrementar-ne en altres poblacions de la comarca".

Anglada manifesta que "PxC es pot convertir en les properes eleccions municipals en una força decisiva a molts municipis del Vallès Oriental".

WWW.NACIODIGITAL.CATBAIXMONTSENY, 23/08/2013; PxC vol allargar els seus tentacles xenòfobs al Baix Montseny

Ana Castillo, futura candidata a l'alcaldia de Cardedeu, diu que també presentaran llista a Llinars del Vallès i Sant Antoni de Vilamajor

Redacció.-  Ana Castillo, la futura candidata a l'alcaldia de Cardedeu a les eleccions municipals de 2015 per Plataforma per Catalunya (PxC) i fins aquesta mateixa setmana secretària local de PP de Sant Antoni de Vilamajor, ha assegurat a través d'una carta pública que ha fet arribar als veïns i veïnes de Cardedeu que a Llinars del Vallès i a Sant Antoni de Vilamajor també tenen la intenció de presentar una candidatura, tot i que no ha desvetllat els noms de qui les encapçalarà.

La nova líder del partit xenòfob que presideix Josep Anglada i que en els darrers mesos s'ha donat a conèixer sobretot a través de les xarxes socials denunciant el "mal estat" de la urbanització d'Alfou, no ha trigat gaire en fer-se seu el discurs xenòfob que predica el fundador de PxC. En aquest sentit carrega contra l'atur, el futur incert del jovent i sobretot que hi ha "molta inseguretat ciutadana, robatoris i botigues i negocis oberts per persones immigrants que no respecten els horaris de tancament, no compleixen la llei en molts aspectes i les autoritats sordegen davant les crítiques dels veïns".

Ana Castillo,
vaticina que el PP a les properes eleccions municipals s'ensorrarà pels casos de corrupció "protagonitzats per Bárcenas, Gurtel, Matas i Rita Barberà, entre d'altres". Per això, diu a la carta, seran decisius amb tres o quatre regidors. Segons aquesta jove estudiant de turisme que fa de model acaba la carta dient que es va donar de baixa del PP per la falta de suport del partit a nivell local i comarcal.