Noticias en Cataluña

Osona avala las decisiones tomadas por el Consejo Ejecutivo

12/02/2014

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Los concejales de la comarca de Osona ratifican que seguirán en Plataforma per Catalunya

Osona | Redacción.- Los siete concejales de Plataforma per Catalunya en Taradell, Torelló y Vic manifiestan que continuarán integrados en los grupos municipales de los tres consistorios de la comarca en los que el partido tiene representación.

Después de los cambios solicitados a la secretaría municipal del Ayuntamiento de Vic, todos los concejales de Osona secundan las decisiones adoptadas por el Consejo Ejecutivo.

Joan Carles Fuentes será el nuevo portavoz de Plataforma per Catalunya en el Ayuntamiento de Vic y estará acompañado de las concejalas Cristina Gayoso y Maria Pilar Catalan.

Josep Ricart continuará como portavoz en el Ayuntamiento de Taradell y Josep Maria Soldevila lo hará en Torelló, acompañado de los concejales David Olivares y Joan Manel Castillo.

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

EL9NOU.CAT | PxC desmenteix Anglada i afirma que els regidors de Torelló i Taradell continuen fidels al partit

PxC ha fet pública una nota de premsa sortint al pas de les declaracions d'ahir de Josep Anglada a EL 9 TV, on deia que els regidors de Taradell i Torelló estaven amb ell.

Nota de premsa de PxC

Els regidors d’Osona ratifiquen que seguiran a Plataforma per Catalunya

Osona | Redacció.- Els set regidors de Plataforma per Catalunya a Taradell, Torelló i Vic manifesten que continuaran integrats als grups municipals dels tres consistoris de la comarca on el partit té representació.

Després dels canvis sol·licitats a la secretaria municipal de l’Ajuntament de Vic, tots els regidors secunden les decisions preses pel Consell Executiu.

Joan Carles Fuentes serà el nou portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Vic i estarà acompanyat de les regidores Cristina Gayoso i Maria Pilar Catalán.

Josep Ricart continuarà com a portaveu a l’Ajuntament de Taradell i Josep Maria Soldevila ho farà a Torelló, acompanyat dels regidors David Olivares i Joan Manel Castillo.

RADIOONA.COM | Els tres regidors de PxC de Torelló segueixen al partit

Política - Torelló - 13/02/2014

Els tres regidors de Torelló seguiran fidels a Plataforma per Catalunya (PxC) i per tant, desmenteixen les declaracions fetes pel fins fa poc líder del partit, Josep Anglada, que afirmava que els regidors de Torelló estaven amb ell juntament amb els de Taradell. L'executiva del partit va destituir dissabte Anglada de la presidència del grup per deficiències en la gestió i en l'àmbit organitzatiu. Els regidors torellonencs donen suport a les decisions preses pel Consell Executiu i estan a expectativa del que es pugui produir en els propers dies i que s'aclareixin els fets. Josep Maria Soldevila, portaveu de PsC a Torelló, assenyala que una vegada hi hagi tota la informació sobre la taula prendran les decisions "que calgui". Soldevila afegeix que de moment no es mouran del partit, ja que els presidents "vénen i marxen", mentre que la identitat i ideologia dels grups "perduren".

En aquest sentit el regidor assenyala que es deuen "al nou president i a la direcció del partit" i destaca que els regidors de Torelló són "independents" i que tenen "una manera de treballar". Josep Maria Soldevila és regidor de PXC a l'Ajuntament de Torelló juntament amb David Olivares i Joan Manel Castillo.

Sent l'arxiu de so: http://www.radioona.com/gestio/noticies/uploads/docs/20140213124603-2.MP3