Noticias en Cataluña

Consolidación de una comarca histórica para PxC

11/04/2014

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Josep Maria Soldevila, nuevo delegado comarcal de Osona

Torelló | Redacción.- El Consejo Ejecutivo ha nombrado nuevo delegado de la comarca de Osona al portavoz de Plataforma per Catalunya en el Ayuntamiento, Josep Maria Soldevila.

El secretario general, Robert Hernando, ha manifestado que el trabajo que está llevando a cabo Soldevila al frente de la delegación de Torelló es su mejor aval para asumir nuevas responsabilidad dentro de la ejecutiva comarcal.

Además de su labor dentro del Plataforma per Catalunya Hernando ha destacado la fidelidad al partido y a sus ideas por encima de personalismos como garante de futuros éxitos y la consolidación y expansión en Osona.

El trabajo de Soldevila ya ha dado sus primeros frutos y de hecho Plataforma per Catalunya presentará al candidato a las próximas elecciones municipales en Manlleu en las próximas semanas.

Noticias relacionadas en otros medios de comunicación

OSONA.COM, 11/04/2014; Josep Maria Soldevila és el nou delegat comarcal de PxC en substitució de Marta Riera

Robert Hernando, amb Josep Maria Soldevila, aquesta setmana a Torelló. Foto: PxC

Josep Maria Soldevila, portaveu de PxC a l’Ajuntament de Torelló, és el nou delegat comarcal del partit a Osona, en substitució de Marta Riera. Així s’ha decidit en una reunió que Soldevila ha mantingut aquesta setmana a Torelló amb Robert Hernando, vicepresident de la formació.

D’aquesta manera, Soldevila es posiciona clarament a favor de l’actual direcció de PxC en el conflicte que manté amb el fundador del partit, Josep Anglada. Marta Riera, que sempre ha fet costat a Anglada, està en procés d’expulsió del partit, segons ha informat un portaveu de PxC. El 30 de març se li va enviar un burofax notificant-li la decisió. Ara, Riera té 15 dies per presentar al·legacions.

EL9NOU.CAT, 14/04/2014; PxC nomena nou delegat comarcal a Osona el portaveu del grup municipal de Torelló

última actualització: 14-04-2014 (16:43)
En una nota emesa divendres el secretari general del partit, Robert Hernando, diu que la tasca que està fent Josep Maria Soldevila a Torelló l’avala per posar-se al capdavant de l’executiva comarcal.
En la nota també anuncien que en les properes setmanes Plataforma per Catalunya presentarà el nou alcaldable per Manlleu, després de la sortida del partit dels tres regidors del grup municipal.

RÀDIO ONA, 15/04/2014; Josep Maria Soldevila, nou delegat comarcal de PxC a Osona

Política - Torelló - 15/04/2014

El portaveu de PxC a l'Ajuntament de Torelló, Josep Maria Soldevila, és el nou delegat comarcal del partit a Osona, en substitució de Marta Riera. Així es va decidir en la reunió que Soldevila va mantenir la setmana passada a Torelló amb el vicepresident de la formació, Robert Hernando. D'aquesta manera Josep Maria Soldevila es posiciona a favor de l'actual direcció de PxC en el conflicte que manté amb el fundador del partit, Josep Anglada. Marta Riera, que sempre ha fet costat a Anglada, està en procés d'expulsió de PXC. El passat 30 de març se li va enviar un burofax notificant-li la decisió. Riera té 15 dies per presentar al·legacions.