Desmantellant el clima d'amiguisme als ajuntaments

30/01/2014 - Amposta

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

German Ciscar reprèn el govern municipal per tirar endavant uns pressupostos electoralistes que apadrinen l’endollisme i renuncien a inversions

Amposta | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, German Ciscar, ha votat en contra dels pressupostos municipals aprovats pel govern municipal pel present exercici.

Nepotisme i endollisme

En el seu pas per Amposta Ràdio Ciscar ha reprovat que els comptes  tinguin com a prioritat donar cabuda a exregidors de CiU i familiars dels actuals edils en la plantilla municipal. El portaveu ha revelat que quatre treballadors amb un sou anual de 50.000 euros es reparteixen complements per valor de 50.000 euros, i que existeixen assessors de la gestora urbanística municipal malgrat estar liquidada.

A més del nepotisme i l’endollisme manifestos Ciscar ha assenyalat l’electoralisme patent del govern municipal per seguir regant amb ajudes socials al col·lectiu marroquí per guanyar-se el seu vot i compensar d’aquest mode la pèrdua d’electorat català.

Intervencions de German Ciscar: 05:45 – 09:57 | 24:15 – 27:44 | 34:55 – 36:19

Uns pressupostos sense inversions

En el capítol d’inversions Ciscar ha lamentat que el govern municipal hagi deixat escapar l’oportunitat d’invertir  500.000 € per estalviar un 40% de la factura energètica. Aquesta aposta hauria permès recuperar el muntant en poc més de 2 anys i alliberar 250.000 € que es podrien destinar a ajudes socials i plans d’ocupació.

En la mateixa línia ha alletjat a Isabel Ferré, regidora d’Hisenda (CiU) que no empri els 200.000 € de les reserves legals de l’Hospital Comarcal per dedicar-los a inversions.

Ciscar ha manifestat la seva satisfacció perquè els pressupostos incloguin la proposta de Plataforma per Catalunya de cobrar una taxa a les entitats bancàries per l’ús de la via pública per ubicar caixers, i ha demanat abaixar l’IBI per compensar la pujada del 10% decretada pel Govern d’Espanya per 2013.