PxC condemna enèrgicament l'agressió soferta pel seu candidat a Barberà per membres de la CUP i Podemos (Foto)

12/04/2015 - Barberà del Vallès

Barberà del Vallès | Redacció.- Des de Plataforma per Catalunya condemnem enèrgicament l'assalt patit a la nostra carpa informativa el passat 8 d'abril a la plaça de l'ajuntament, i per la qual disposàvem de tots els permisos pertinents.

Cap a les 20h un grup encapçalat per Xavi Oñate i Estefanía Castillo, tots dos membres i candidats de la coalició CUP-EAB-Podemos a Barberà del Vallès, van aparèixer insultat i amenaçant als assistents. Tot seguit van tirar la taula informativa que hi havia instal·lada i van intentar robar el mòbil a un dels militants de PxC quan es disposava a trucar a la policia, agredint inclús amb ampolles de vidre als membres que es trobaven a la carpa, inclòs el nostre candidat a l'alcaldia.

Un cop més l'extrema esquerra ens mostra el seu concepte de democràcia i com aplicar-la, agredint i amenaçant a tots els que no pensin com ells i mostrant que són l'esquerra abertzale de Catalunya.

Des de PxC Barberà volem deixar clar que tot i les seves amenaces, coaccions i assalts continuarem sortint al carrer a treballar per la nostra ciutadania, veure'ls tan nerviosos davant la nostra presència ens confirma que estem en el bon camí.

Per últim, agrair a tots aquells ciutadans que de forma desinteressada s'han bolcat en ajudar-nos i donar-nos tota la informació possible d'aquests energúmens i donar les gràcies pel suport mostrat al nostre candidat i militants.