Les JIxC amb els estudiants catalans

11/10/2012 - Barcelona

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Les JIxC amb els estudiants catalans

Les JIxC fan un desplegament informatiu a centres universitaris de la capital catalana

Barcelona | Redacció.- Les Joventuts Identitàries per Catalunya han organitzat sessions informatives a la Universitat Abat Oliba CEU i a la Universitat Internacional de Catalunya.

El grup juvenil identitari ha habilitat taules informatives amb un nombrós grup de joves militants, alguns d'ells estudiants universitaris, per tal de fer conéixer el missatge identitari i social del partit de cara a aquestes properes eleccions autonòmiques.

L’acció ha comptat amb la presència de Robert Hernando, secretari general del partit, Daniel Ordóñez, regidor i portaveu del grup municipal de PxC a l'Hospitalet, i Joan Garriga, secretari jurídic del partit i delegat a Barcelona ciutat.

Robert Hernando ha afirmat que “cal fer front als problemes reals de Catalunya” i per això “és vital la nostra entrada al Parlament”. També ha destacat la importància de que les últimes enquestes atorguin un mínim de 3 diputats a Plataforma per Catalunya, “encara que a les municipals el Diari de Vic pronosticava el 2% dels vots per a Anglada i finalment va aconseguir el 19%”.

Amb aquesta acció les Joventuts Identitàries per Catalunya a Barcelona assenten l’inici d’un llarg camí de treball i activisme, que haurà de portar Plataforma per Catalunya al Parlament de Catalunya el proper 25 de novembre.