Barcelona, 30/05/2013; Josep Anglada presideix la reunió de la nova junta de PxC a la ciutat de Barcelona

31/05/2013 - Barcelona

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha presidit aquest dijous, 30 de maig, una reunió de la nova Junta de PxC a la ciutat de Barcelona, amb l’objectiu d’arrelament a la capital catalana.

Barcelona | Redacció.-  Aquest Dijous a tingut lloc a Barcelona una reunió de la nova Junta Local de Plataforma per Catalunya (PxC). A la reunió els assistents s’han felicitat per la creixent afluència de nous afiliats al partit que arriben a PxC amb la il·lusió de defensar la nostra Identitat i oferir als electors de la capital Catalana una opció Identitaria, social i que tingui com a prioritat la gent de casa nostra.

El president  de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, a manifestat durant la reunió que “Barcelona es un dels objectius claus per l’arrelament de la nostra força política al nostre país i un obstacle a salvar per poder tenir èxits en les escomeses electorals com són les eleccions autonòmiques o generals”.

A la reunió s’ han definit i explicat una sèrie d’activitats que s’han de dur a terme a diferents districtes de la ciutat per assolir l’objectiu marcat; augmentar el grau de coneixement de PxC entre els votants, aprofundir en la proximitat als barris i oferir les solucions de Plataforma per Catalunya als problemes que tenen la nostra gent.

Per últim, a tingut lloc un sopar de germanor en un restaurant de cuina Catalana on s’ha respirat un ambient familiar i de compromís amb Plataforma per Catalunya.

PxC

Barcelona, 30 de maig de 2013