Barcelona, 17/06/2013; Els veïns del Carmel es queixen de l’oblit per part del Districte

17/06/2013 - Barcelona

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

David Romero, candidat de PxC per la regidoria al districte d’Horta-Guinardó fa que l’Ajuntament de BCN re ubiqui una senyal correctament al barri del Carmel.

Barcelona | Redacció.- El passat mes d'abril el candidat per la Regidoria al Districte d'Horta-Guinardó, David Romero va fer una instància a l'Ajuntament per la incorrecta ubicació d'un senyal de circulació a la Plaça Pastrana situada al barri del Carmel.

Segons els veïns la mateixa no és podia veure pels conductors i suposava un perill per la seguretat dels vianants.

Finalment l'Ajuntament va acceptar la petició que va fer David Romero, de PxC Horta-Guinardó i va re ubicar el senyal correctament com feia temps demanaven els ciutadans.

Per un altra banda explica Romero “s'està treballant l’ incivisme que hi ha a la Plaça, fa mesos que els veïns es queixen de les pixades als carrers de l'entorn de la mateixa, com també el soroll a altes hores de la matinada, cops de pilota a les finestres i portes dels blocs com també consumició d’alcohol, la majoria son estrangers que no accepten la integració al nostre País”.

David Romero presentarà una petició al proper Plenari Municipal que ja funciona a altres indrets de la Ciutat per aquets problemes com es el cas del Districte de  Gràcia, posar patrulles de barri de la Guàrdia Urbana per la tarda nit, per garantir la seguretat i la bona convivència.

PxC

Barcelona, 17 de juny de 2013