Manipulacions contra PxC

25/11/2013 - Barcelona

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Membres de Plataforma per Catalunya aconsegueixen la lliure absolució després d’haver estat injustament denunciats per una regidora de CiU

Barcelona | Redacció.- Ana Maria Pagès, Gemma Pastor i David Romero surten absolts de la demanda per presumpta falta tipificada en l’article 633 del Codi Penal per suposada pertorbació de l’ordre en Audiència Pública al districte d’Horta Guinardó de la ciutat comtal l’1 de juliol de 2013.

Com sol ser habitual, membres de la Junta de PxC de Barcelona van acudir a una Audiència Pública per estar a prop dels ciutadans, escoltar el sentir popular i proposar les solucions que PxC té per defensar la nostra Identitat, fomentar la justícia social i garantir uns barris nets i segurs.

En aquest cas, Ana Maria Pagès, Gemma Pastor i Joan Garriga  van acompanyar al nostre delegat a Horta Guinardó, David Romero, que volia defensar diverses qüestions, entre las que destacava la preocupació d´uns veïns de la Plaça Pastrana que pateixen la brutícia del “botellón”, el tràfic de droga i les conseqüències del joc a pilota per part de gent adulta fins altes hores de la matinada i que utilitzen les finestres i les portes a mode de porteries de futbol.

En concret un veí de la plaça Pastrana, F.C, també denunciat per la regidora de CiU, Franciana Vila, que presidia la Audiència, va exposar en nom de la Plataforma de Veïns de la Plaça Pastrana i Entorns, les problemàtiques diverses i que l´Alcalde no els va voler rebre, que han ignorat les més de 700 firmes i que la Plataforma considera insuficients i irrisòries les solucions aportades pel districte  com augmentar la potència de la llum dels fanals, regalar pilotes de goma o els cartells “m’agrada viure amb tu” per fer front a la droga, el botellón i el joc de pilota a la plaça.

El veí F.C va comentar que la majoria dels que causen problemes a la plaça i no respecten la convivència veïnal son persones d´origen estranger i que és injust que vinguin i no respectin les nostres normes de civisme perquè fins i tot molts fan les seves necessitats al carrer. D´avant d’aquesta realitat membres de la CUP van embogir i van començar a insultar el veí, faltar-li el respecte i acusar-lo de racista.

Els homes i dones de PxC presents a la sala van sortir de forma educada en defensa del veí. La conseqüència de tot això, 3 membres de PxC i el veí F.C, expulsats de la sala i demandats per alteració d´ordre públic. Mentres tant, els nois mimats del sistema, els de la CUP, manifestant amb ràbia i crits que no es poden tolerar intervencions com les anteriors, acusant aquestes de racistes i feixistes. El gran argument del qui no té arguments.

La denuncia és notificada als membres de PxC i aquests, liderats pe lletrat R.C , preparen la seva defensa. Es detecten manipulacions al àudio i cap raó per acusar als nostres membres de capa falta o delicte. La regidora del Ajuntament recula i retira la denuncia i els nostres herois son absolts per incomparecencia de la part acusadora.

PxC a Barcelona seguirà defensant la veritat i als homes i dones del nostre país que continuïn volent unes ciutats amb ordre i amb treball per a tots enfront de les traïcions del polítics del sistema que han venut als nostres ciutadans a la globalització més agosarada.