PxC dóna suport al guàrdia urbà de Barcelona expedientat per dur la bandera espanyola

09/11/2016 - Barcelona

PxC ha estat present per donar suport a en Juanjo, junt amb centenars de catalans a favor de la llibertat d'expressió.

Barcelona | Redacció.– Aquest dimarts 8 de novembre era citat en "Juanjo", un guàrdia urbà de Barcelona que ha estat expedientat per lluir la bandera espanyola a mode de braçalet al canell. La convocatòria social no es va fer esperar i aviat va córrer com la pólvora com l'Ajuntament de l'alcaldessa Ada Colau, impregnat de sectarisme anti-banderes i anti-identitari i amb vista grossa només pels incívics cupaires, anava a expedientar al funcionari de seguretat.

Concentrats davant de les oficines de Recursos Humans de l'Ajuntament de Barcelona, centenars de catalans que se senten espanyols han protestat contra la pèssima gestió i discriminació ideològica de l'alcaldessa i del seu equip, donant suport al guàrdia en el moment de la seva entrada.

Plataforma per Catalunya (PxC) ha estat present amb un grup de seguidors i el seu nou responsable de la Secretaria d'Organització, Jordi de la Fuente, que ja havia estat en contacte amb l'expedientat i que va poder mostrar la seva solidaritat i la del partit amb la seva causa de forma pública amb la resta de concentrats al lloc.

Des d'aquí enviem el nostre recolzament i desitgem que aviat es faci justícia i es deixi de perseguir a qualsevol persona pel seu sentiment identitari català i espanyol.