Volem Pessebre a Barcelona per la tradició i la identitat!

18/12/2016 - Barcelona

PxC instal·la uns petits portals al suposat "pessebre" de l'Ajuntament de Barcelona i fa una crida a la instal·lació de Pesebres als ajuntaments

Barcelona | Redacció.- Un grup d'activistes de Plataforma per Catalunya (PxC) s'ha dirigit a la plaça Sant Jaume de Barcelona, davant l'Ajuntament, per deixar uns quants portals i figures de Pessebre tradicional allà on el consistori ha instal·lat un experiment al que anomena "conjunt" i que no representa cap tipus de símbol nadalenc ni d'esperit comunitari.

El públic ha estat més pendent d'aquests petits portals de Betlem, que han fet gràcia a nens i grans, ja que no entenen què signifiquen ni les bombolles ni les estranyes figures conceptuals i surrealistes que l'Ajuntament d'Ada Colau diu que és el seu "pessebre".

PxC estarà allà on calgui per a defendre la identitat, i si és Nadal més que mai! A més, fa una “crida a la instal·lació de Pessebres als ajuntaments perquè tenen un interés cultural i són un símbol de culte” a més de ser “una manifestació d’art religiós i un símbol de la cultura arrelada al país”.