Plataforma per Catalunya denuncia la pujada de sous a la carta a Calaf

11/02/2013 - Calaf

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya denuncia la pujada de sou del tinent d’alcalde en plena crisi en ser destituït del Consell Comarcal de l’Anoia

Calaf | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya s’ha oposat a la pujada de sou del tinent d’alcalde, Joan Caballol, al·legant l’ús que fa de l’administració pública local a mode d’empresa d’ocupació a la seva conveniència.

Plataforma per Catalunya ha recordat que Caballol va demanar a l’octubre de 2011 un permís de dedicació parcial per exercir de càrrec de confiança en el Consell Comarcal de l’Anoia, i en ser destituït d’aquest organisme, ha tornat a demanar la dedicació exclusiva al consistori de l’Alta Anoia.

La votació es va aprovar amb l‘únic vot favorable de CIU, que ha fixat un sou a  Caballol de 30.000 euros bruts anuals, quelcom inacceptable tal i com va manifestar el regidor de PxC, Toni Sala. “Mentre el Sr.Caballol ha tingut gaudit de mitja jornada l’Ajuntament ha funcionat igual, per la qual cosa no es justifica aquesta pujada de cap manera”.

“A més a més -ha afegit- no resulta ètic que aquesta persona utilitzi l’Ajuntament de Calaf com a refugi econòmic segons el rumb dels seus interessos privats,  i menys encara en un consistori en el que han acomiadat treballadors en els darrers mesos perquè segons el govern local sobrava gent”.

Toni Sala ha exposat que “per al consistori d’un municipi com Calaf un sou de 30.000 € és excessiu. El Sr.Caballol, amb el beneplàcit de l’alcaldessa, utilitza l’Ajuntament per a aprofitament personal a la carta, una cosa que ens sembla del tot reprovable sobre tot tenint en compte la crisi que están patint els ciutadans”.