Calaf, 25/10/2013; PxC demana explicacions a l’alcaldessa sobre l’incendi declarat a una vivenda amb el parc de Bombers tancat

26/10/2013 - Calaf

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reclama que es prenguin mesures per tal de no tenir manca de protecció al municipi

Calaf | Redacció.- El passat diumenge 29 de setembre, un habitatge calafí va patir un incendi amb el parc de Bombers tancat ja que només hi havia dos operaris per fer la guàrdia, fet que va provocar que es desplacessin dotacions de Manresa, població situada a 30 quilòmetres, provocant que l’auxili arribés amb retard, concretament 28 minuts després de rebre l’avís, quan la Carta de Serveis dels bombers de la Generalitat estableix que en  entorns urbans el temps màxim d’arribada ha de ser inferior als vint minuts. Per sort no hi va haver ferits.

A conseqüència d’aquests fets, el portaveu de la formació identitària, Javier García, ha manifestat que “des del govern municipal s’han de prendre mesures davant d’aquesta manca de protecció. És del tot inadmissible que els calafins hàgim de patir les retallades aberrants del govern de Mas i més, tractant-se de la nostra seguretat ciutadana”.

García, també ha reclamat que “es netegin les pintades incíviques i polítiques que tenim a la façana de l’Ajuntament, així com les presents a altres punts del municipi, doncs donen mala imatge al poble i no representen a tots els calafins i calafines”.

El grup municipal de Calaf, ha demanat al ple que “ens informin sobre la col·locació d’algunes antenes parabòliques presents als edificis del municipi, ja que moltes no compleixen amb la normativa vigent tal i com ja vam exposar mitjançant una instància. I saber, també, quines mesures o denúncies s’han pres o es tenen previst prendre des de l’Ajuntament”.

El portaveu, Javier García, ha anunciat que “Plataforma per Catalunya Calaf començarà la setmana vinent una campanya per tal d’afavorir i potenciar la compra de productes de casa, tal i com està fent la nostra formació arreu de Catalunya”.

PxC

Calaf, 25 d'octubre de 2013