El ple de Calaf aprova dues mocions de Plataforma per Catalunya de forma unànime

30/12/2013 - Calaf

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Calaf | Redacció.- El passat divendres 20 de desembre, en la sessió plenària extraordinària celebrada al municipi de l’Alta Anoia es van aprovar de forma unànime les dues mocions presentades per la formació identitària.

La primera d’elles, per la promoció dels productes de proximitat, ja presentada als altres municipis amb representació. Davant d’aquesta proposta el portaveu Javier García ha manifestat la seva satisfacció i més, “tractant-se d’una moció tan important com és fomentar el comerç de casa. Ens hem de conscienciar sobre la importancia de consumir productes de quilòmetre zero, fet que ens portarà a adquirir productes fiables, a donar vida al nostre municipi fent que aquests diners es reinverteixin en el mateix municipi i a crear nous llocs de treball. És una iniciativa que ens beneficia a tots”.

De la mateixa manera, també es va acceptar la moció per instar a les entitats financeres a deixar sense efecte el cobrament de comissions bancàries per descobert. Per la seva part, García ha declarat que “en la situació socioeconòmica que ens trobem és del tot vergonyós que les entitas bancàries cobrin comissions excessives i desmesurades per descobert en compte”.