Nova acció solidària a l'Anoia

14/05/2014 - Calaf

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya recollirà aliments per a gent de casa necessitada a canvi de pa amb tomàquet i pernil al mercat municipal

Calaf | Redacció.- La delegació anoienca de Plataforma per Catalunya en col·laboració amb les JIxC (Joventuts Identitàries per Catalunya) recollirà aliments per a gent necessitada de la comarca al mercat municipal ubicat al carrer Raval de Sant Jaume.

S’hi instal·larà una carpa el proper dissabte 17 de maig al matí per realitzar una nova acció solidària encaminada a ajudar la gent de casa castigada per la cruesa de la crisi.

La delegació de l’Anoia amb els tres regidors socialidentitaris de Calaf, Javier García, Miguel Marcé i Jordi Benítez al capdavant, repartirà pa amb tomàquet i pernil als participants a canvi de que portin aliments no peribles o productes de neteja i primera necessitat que seran  distribuïts entre famílies necessitades de Calaf i la comarca.

En aquest sentit el regidor de Calaf Javier Garcia ha declarat que "tal i com va fer la delegació comarcal de l’Anoia a la fira de Piera, i veient la bona acollida que va tenir la iniciativa, repetim l’experiència al mercat de Calaf”.

Garcia ha dit queel que realment ens omple com a persones i ens emociona és mobilitzar-nos per ajudar els altres. Esperem aconseguir molts aliments perquè hi ha molta gent de casa necessitada”.

Els regidors també faran campanya per donar a conèixer els beneficis de consumir productes de proximitat i comprar als comerços autòctons.