Nova acció solidària

19/05/2014 - Calaf

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya agraeix el suport dels veïns en la recollida solidària de 400 quilos d'aliments

Calaf | Redacció.-  Èxit aclaparador de participació en l'acció solidària de la delegació de Plataforma per Catalunya a l'Anoia a Calaf.

Desenes de persones de la població van acudir a la crida de Plataforma per Catalunya per col·laborar en una acció solidària que va aconseguir recaptar en un matí gairebé 400 quilos d'aliments per gent de casa.

A canvi els participants van ser convidats a esmorzar pernil amb pa tomàquet, encara que això és sens dubte l’anècdota.

La satisfacció dels tres joves regidors socialidentitaris al municipi era manifesta tal com va declarar el portaveu Javier García: "estem entusiasmats i sorpresos amb la col·laboració dels veïns de Calaf. Cal recordar que som una població amb un 27% d'immigració, majoritàriament marroquí, que tan sols s'han acostat a la carpa a demanar com és habitual. En canvi el suport i la cooperació de la gent autòctona ha estat lloable"

García ha afegit que "per a nosaltres és transcendental poder ajudar la gent necessitada de casa, així que aprofito per dir que seguim recollint i repartint menjar. Tant per a una cosa com per l'altra es poden posar en contacte amb nosaltres al correu igualada@pxcatalunya.com".