PxC condemna un presumpte acte de pederàstia d'un professor islàmic a Calaf.

20/09/2014 - Calaf

Calaf | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya al municipi de Calaf vol denunciar i condemnar els greus fets esdevinguts dimecres a la nit al nostre municipi, quan al voltant de les 22:00 hores els pares d'una menor van sorprendre a un professor d'islam abusant sexualment d'una menor de 6 anys.

Per aquests lamentables fets PxC demana l'expulsió immediata de les nostres terres d'aquests impresentables pederastes després de que compleixin la seva condemna, ja que no es poden tolerar accions tan repugnants com les ocorregudes al nostre municipi. Cal recordar que des de l'equip de govern diuen una i altra vegada que el municipi és segur i que mai passa res, que el moviment multicultural és positiu i beneficiós per al municipi.

El regidor de Plataforma per Catalunya segona força política a Calaf Miquel Marcé ha declarat que "És una vergonya i un acte repugnant el que presumptament a comès aquest professor islàmic amb una nena de 6 anys, això s'ha de tallar d'arrel, amb polítiques valentes , cal expulsar de forma immediata i tornar als seus països d'origen als pederastes i a tots els salvatges que vénen a fer mal i a delinquir a la nostra terra" i ha afegit que "per començar ja és un despropòsit majúscul que es donin classes d'islam en Catalunya com si estiguéssim a l'Iran o Afganistan".