Xavier Guerra lluitarà representant Plataforma per l'alcaldia de Calaf.

24/03/2015 - Calaf

Calaf | Redacció.- Xavier Guerra serà el candidat de Plataforma per Catalunya a Calaf, de 42 anys i professional de la seguretat privada, Guerra aspira a aconseguir l'alcaldia ja que PxC és actualment la segona força política del municipi.

Els eixos més importants de les propostes de PxC a Calaf tornaran a ser: frenar la galopant i perillosa immigració islamista que pateix la localitat i la seguretat ciutadana. També enviar a casa als polítics imputats per corrupció política com és el cas de l'actual alcaldessa de Calaf imputada pel cas Caixa Catalunya.

Per a Xavier Guerra "és vital arribar al govern de la ciutat per recuperar Calaf per a la gent de casa, volem que torni el Calaf de tota la vida, sense immigració descontrolada, sense delinqüència i que torni a ser un poble agradable per viure" i va afegir que "el primer que farem és obrir una comissaria de policia local amb agents de servei les 24 hores del dia, i paral·lelament no pararem fins que la Generalitat obri també una comissaria dels Mossos al municipi, d'una altra part donarem preferència absoluta per a treball , ajuts i habitatge a la gent de casa i tancarem les mesquites il·legals que hi ha al municipi".