Calafell, 29/08/2013; Pedro Arias (PxC) acusa el govern de CiU-PP de la revifada del “top-manta” aquest estiu a Calafell

29/08/2013 - Calafell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

La revifada del comerç il·legal del “top-manta” pot suposar la ruïna dels comerços de primera línia de mar per la relaxació del govern CiU-PP en la seva persecució.

Calafell | Redacció.- Els venedors ambulants sense permís van fer el passat cap de setmana el seu agost particular a les platges de Calafell. Segons Plataforma per Catalunya (PxC), al llarg del cap de setmana se’n van comptabilitzar fins a 200, venent els seus productes al passeig Marítim de Calafell. Venien ulleres de sol, rellotges, roba calçat, complements com bosses, cinturons, música i audiovisuals.

PxC ja va advertir que si això segueix així i l’Ajuntament de Calafell no posa els mitjans per eradicar aquesta xacra suposaria “la ruïna dels comerços de primera línia de mar” perquè des de PxC no entenem la relaxació de la Policia Local en la persecució dels “top-manta”.

Pedro Arias, portaveu de PxC a Calafell, assegura que aquest cap de setmana agents locals i Mossos d’Esquadra gairebé no han fet res per evitar el comerç il·legal a la façana marítima. Demana al govern de CiU i PP que almenys de cara al decisiu mes d’agost, es prenguin seriosament aquest greu problema que tant afecta al teixit comercial de la nostra vila, però també a la caixa de la seguretat social perquè és economia submergida, afectant, per tant, l’ocupació i llocs de treball legals”.

PxC

Calafell, 29 d’agost de 2013