Buñuel:

Buñuel: "els agents desenvolupen la seva feina a Canovelles amb una sensació de desprotecció institucional"

22/09/2013 - Canovelles

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya condemna l´agressió i l’assetjament patits per dos agents dels Mossos d’Esquadra i denuncia el silenci de l´alcalde i l’equip de govern

Canovelles | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya, Ricard Buñuel, presentarà una moció per condemnar l’atac perpetrat contra els Mossos d’Esquadra i manifestar el seu suport als dos agents que van resultar ferits a mans d’un grup violent de magribins.

Buñuel ha destapat que el passat mes d’agost, mentre una patrulla dels Mossos d´Esquadra feia una identificació a la Barriada Nova de Canovelles, els agents van ser encerclats, assetjats i agredits per un grup d’un centenar de magribins amb el resultat d´un d’ells amb el colze trencat i un sergent amb diverses contusions.

La patrulla va haver de demanar reforços. Al lloc van arribar quatre furgonetes de l´Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) a més de vehicles de la Policia Local de Canovelles i de Granollers i unitats de Mollet, Caldes, Sant Celoni i Sabadell.

Ricard Buñuel, portaveu del grup municipal, manifesta que "Plataforma per Catalunya vol un poble tranquil i segur per als seus habitants. El fet que l’Ajuntament no hagi fet cap  condemna oficial pública arrans dels fets ocorreguts empitjora l’ambient d’inseguretat al municipi i contribueix a que els agents desenvolupin la seva feina a Canovelles amb una sensació de desprotecció institucional".

El portaveu ha revelat que “fonts policials han dit que ni l’alcalde ni cap membre de l´equip de govern s´han interessat pels agents agredits".