Buñuel:

Buñuel: "no serem còmplices de convertir Canovelles en un sucedani del Bronx on regni el caos i el desordre"

29/09/2014 - Canovelles

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya denuncia les molèsties que genera un centre islàmic

Canovelles | Redacció.- Plataforma per Catalunya insta l’Ajuntament a realitzar controls d’aforament, de contaminació acústica i inspeccions periòdiques per acabar amb les molèsties que genera el centre islàmic situat al carrer Fàtima.

El portaveu i regidor de Plataforma per Catalunya en el consistori de Canovelles, Ricard Buñuel, manifesta que després de recollir les inquietuds i queixes dels veïns del barri “hem optat per denunciar i instar l’Ajuntament a que realitzi, per ser autoritat competent, diversos controls i inspeccions per donar compliment a part dels articles continguts en la Llei 16/2009 reguladora dels centres de culte i del Decret 94/2010 que la desenvolupa”.

Així mateix també es denuncia i s’insta a actuar per l’incompliment de les pròpies ordenances generals, com és l’ordenança general de convivència i via pública.

Buñuel afegeix que "no serem còmplices de convertir Canovelles en un sucedani del Bronx on regni el caos i el desordre".

En aquest sentit ha assegurat que "davant l’immobilisme i inacció de l’alcalde i el seu equip de govern, activem els resorts d’intervenció que són al nostre abast per fer complir les lleis i les ordenances municipals".