Augmenten l'activisme i les adhesions del Baix Llobregat a PxC

28/02/2016 - Cornellà

Cornellà de Llobregat|Redacció.- El passat dissabte es va celebrar una reunió de PxC amb els representants de diferents municipis del Baix Llobregat i L'Hospitalet, sorpresos per la multitud de sol·licituds que s'estan rebent les últimes setmanes, per tal de col·laborar amb Plataforma.

A la reunió s'han traçat les noves accions que Plataforma per Catalunya realitzarà de forma conjunta a diferents municipis en els pròxims mesos, així com la formació de les Joventuts Identitàries per Catalunya (JIxC) a la zona, que s'activaran durant la primavera que ve.

En la trobada, alegre per aquesta sorprenent activació, s'ha manifestat el sentiment repetitiu dels veïns dels diferents municipis que comencen a treballar amb Plataforma, els quals afirmen que "un partit com el nostre és molt necessari per representar a la gent de casa, ja que tard o d'hora molts espanyols dels nostres municipis es sentiran orfes de polítics que els representin als ajuntaments" tal com comenta Daniel Clemente, delegat local de l'Hospitalet de Llobregat, que ha posat per exemple la concentració que va fer Guanyem a Cornellà a favor dels gihadistes detinguts i a les seves famílies, en el constant interès de totes les formacions polítiques de discriminar positivament al forà.

El partit continuarà denunciant les injustícies, com poden ser les pujades d'impostos a famílies i comerços, atenent  que "som l'única alternativa per a tots ells".

PxC

Cornellà de Llobregat, 28 de febrer de 2016