EL 3 DE VUIT, 28/09/2012; PÀG.16 PxC demana la dimissió de Sergi Teruel

01/10/2012 - El Vendrell

Els regidors Joan Carrasco i Josep Mitjans demanen la dimissió de Sergi Teruel, regidor d’Esports. No dimiteix, però gràcies a PxC fa marxa enrere i no tancarà instal·lacions i baixarà tarifes.

Polèmica per l’augment de les quotes esportives al Vendrell

Usuaris de les piscines diuen que han de pagar un 58% més

PxC responsabilitza al regidor de la pujada de les quotes esportives

L’Ajuntament afirma que en plena crisi econòmica no poden haver-hi serveis esportius subvencionats amb fons públics

EL VENDRELL.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha denunciat el que entén com a “pèssima gestió del regidor d’Esports de l’Ajuntament del Vendrell, Sergi Teruel”, entre d’altres coses, diu PxC, perquè “en menys d’un any ha dut a terme dues pujades escandaloses i inassumibles dels preus públics del Patronat Municipal d’Esports, un fet mai vist al nostre municipi”.

En un comunicat, PxC recorda que el passat 17 de setembre es va celebrar el Ple del Patronat Municipal d’Esports del Vendrell i el govern quadripartit, “tant que presumeix del seu eslògan “Fem esport, fem persones”, va pujar els preus públics de les instal·lacions esportives entre un 31% i un 54% a les famílies, sense incloure la pujada afegida de l’IVA decretada pel Govern central, que és d’un 13% més”. PxC també recorda que l’any passat l’equip de govern ja va aprovar una pujada d’un 11% en aquestos mateixos preus. Els representants de PxC al Patronat, els regidors Joan Carrasco i Josep Mitjans, van ser els únics vocals que van votar en contra de “la pujada astronòmica dels preus públics dels serveis del Patronat d’Esports en ambdues ocasions”, diu PxC.

Aquesta política de“pujades exorbitants”, segons PxC, “només portarà a la fugida massiva d’usuaris, que sens dubte donarà peu al tancament de serveis i instal·lacions”. En aquest sentit, PxC cita el cas d’un veí que, en el torn de precs i preguntes del Ple de l’Ajuntament de la setmana passada, va anunciar que “a causa d’aquestes desmesurades alces de tarifes, i després de 25 anys, es donaria de baixa ell i tota la seva família – quatre fills-. Un fet que desvirtua totalment el motiu de l’existència d’un Patronat d’Esports Municipal”.

PxC diu que vol reflectir el malestar dels vilatans,“que veuen com l’esport esdevé un autèntic luxe al Vendrell”; i assegura que diversos usuaris s’han adreçat al partit a l’oposició vendrellenca per queixar-se per l’augment de les tarifes en els serveis esportius vendrellencs. Per aquest motiu, el grup municipal de PxC demana la dimissió del regidor d’Esports, Sergi Teruel, “per la seva pèssima i antisocial gestió, i pel rebuig que està generant en el teixit esportiu de la vila”.