WWW.DELCAMP.CAT, 12/11/2012; 11:01 PxC denuncia la negligència de l’Ajuntament a Coma-ruga

18/11/2012 - El Vendrell

El grup municipal de PxC denuncia que la negligència del govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC converteix els parcs infantils en perillosos.

Critiquen el govern quadripartit de l’Ajuntament del Vendrell per no reaccionar davant de desperfectes prop d’un parc infantil

Clot aparegut prop d’una zona d’esbarjo al barri marítim de Coma-ruga, al Vendrell.

COMA-RUGA.- Des de fa unes setmanes ha paregut un clot de dimensions considerables al parc Catalunya del barri marítim de Coma-ruga (el Vendrell), conegut popularment com el parc del Enamorats o del Llac Sec. El clot es troba just al costat d’un parc infantil i, segons denuncia el grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), «constitueix un perill real d’accident per als infants que entre al parc i en surten».

PxC critica el govern quadripartit de l’Ajuntament del Vendrell per la «negligència i la tardança en la gestió d’aquest incident, que fa setmanes que persisteix». El clot ara com ara es troba precintat. Tot i això, consideren que aquesta mesura és «del tot insuficient» per evitar accidents en aquesta zona d’esbarjo.