Coma-ruga/El Vendrell, 04/01/2013; PxC denuncia que des de fa dos mesos una palmera caiguda ocupa la via pública

13/01/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

August Armengol denuncia al punt de precs i preguntes del Ple que des de fa dos mesos una palmera de grans dimensions caiguda en una ventada interromp la principal via d’accés als barris marítims.

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), August Armengol denuncia el fet d'una palmera de considerables dimensions que va caure sobre a vorera del núm. 9 de l'avinguda Generalitat de Coma-ruga, que és la principal via d'entrada al barri marítim. La palmera interromp completament el pas de la vorera i els vianants han de baixar al carrer cada cop que passen, amb la consegüent perillositat que comporta en ser la via d'entrada de tots els vehicles a Coma-ruga i per tant, la principal via de trànsit rodat. A més, ocupa tres places d'aparcament de zona blanca al bell mig de Coma-ruga. I és un perill per als infants per la naturalesa punxant de les fulles de la palmera.

Això no tindria res de particular si hagués passat a causa d'una ventada d'aquesta nit. El cas és que feia més de dos mesos que la palmera estava en aquesta situació sense que l'Ajuntament hi fes res de res. Per això Armengol va preguntar al Ple de l'Ajuntament sobre el ridícul cas d'aquesta palmera. Exactament al cap de 2 setmanes finalment la van retirar.