Carrasco: s'hauria pogut evitar els robatoris de tot el cablejat elèctric del barri del Botafoc i RTV El Vendrell"

18/02/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El Vendrell | Redacció.- En roda de premsa al Centre Cívic l'Estació el grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha presentat la proposta de resolució i les dues mocions que portarà al proper Ple ordinari de l'Ajuntament del proper dimarts.

El grup identitari portarà una proposta de resolució "per a la instal·lació d'un sistema de detecció de robatori de cablejat elèctric en l'enllumenat públic", i les mocions "contra l'anunci de la reforma de la llei d'estrangeria" i "contra l'entrada de Turquia a la Unió Europea".

El regidor Joan Carrasco ha comentat al respecte que "si aquest sistema de detecció de robatori de cablejat elèctric en l'enllumenat públic s'hagués instal·lat abans s'hauria pogut evitar els robatoris de tot el cablejat elèctric del barri del Botafoc i els ploms de les instal·lacions del quadre elèctric de la ràdio i la televisió del Vendrell, amb l'apagada i altres conseqüències que van tenir aquests fets".

Respecte a la modificació de la llei d'estrangeria proposada pel Govern del PP pel que fa a l'obtenció del permís de residència per a estrangers que comprin habitatges de més de 160.000 euros, ha manifestat que "només servirà per blanquejar els diners de les màfies russa i xinesa i llur instal·lació a casa nostra"

Per la seva banda, Araceli Bundó va afirmar contundentment que "si tot i que el Marroc no pertany a la Unió Europea, el Vendrell se'ns ha omplert de marroquins, si Turquia hi entrés, el Vendrell se'ns ompliria molt més de turcs, afavorint la islamització del nostre municipi".