El Vendrell, 13/03/2013; Estrepitós fracàs del Pla de Convivència i Civisme del quadripartit

15/03/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El fracàs del Pla de Convivència i Civisme s’escenifica al carrer Andreu Nin amb pisos pastera, incivisme, tràfic de drogues, delinqüència, el crisol de la immigració.

El Vendrell | Redacció.- Nombroses queixes dels veïns del Vendrell ens alerten que el Pla de Convivència i Civisme del govern quadripartit de l’Ajuntament (PSC-CiU-PP-ERC) ha sigut un estrepitós fracàs a quasi bé dos anys de les eleccions de 2011. El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha escollit el cèntric carrer Andreu Nin per escenificar aquest fracàs, ja que en el darrer Ple de l’Ajuntament del 19 de febrer ja vam denunciar la caòtica situació social d’aquest carrer i vam preguntar a què esperen per intervenir en els conflictes veïnals que s’hi generen.

El regidor Joan Carrasco ha sigut l’encarregat de denunciar aquesta explosiva situació “in situ” davant de diversos mitjans de comunicació. Perquè des de PxC no podem entendre com pot ser que diverses famílies puguin fer de l’incivisme el seu “modus vivendi” i facin la vida impossible durant més d'un any a tot un carrer amb les seves festes nocturnes i els seus sorolls de tot tipus, arribant aquests sorolls a tal extrem que poden fins i tot posar en greu risc la delicada salut d'alguns veïns. La convivència amb les distintes ètnies es fa impossible; romanesos, sud-americans o magrebins. Sorolls, pisos pastera, i tràfic de drogues en dos pisos molt concrets, en són exemples.

Joan Carrasco s’exclama en veure els set expedients de la Policia Local d’un mateix pis denunciat pels veïns, “no ho entenem, però després de veure’ls seguim sense entendre-ho. Com es poden obrir set expedients sancionadors a set persones diferents en el mateix domicili i per les mateixes causes, és a dir, produir molèsties al veïnat en horari nocturn amb sorolls de música molt elevada? I doncs, que no sospiten que hi passa alguna cosa estranya?" El regidor identitari continua dient que “no hi ha cap coordinació entre les regidories de Governació, Serveis Socials o Convivència i Civisme, ni cap protocol establert. És normal que tots aquests expedients sancionadors de 150 euros hagin prescrit al cap de sis mesos –falta lleu- per falta de diligència de l’Ajuntament? Incomprensible!”. El regidor de PxC afegeix que “la regidoria de Convivència i Civisme a més de no funcionar és del tot innecessària. De què han servit els 240.000 euros del Pla Europeu de Cohesió Social per a la Integració dels Immigrants més els diners que va afegir l’Ajuntament l’any 2012 fins arribar entre tot a gairebé 400.000 euros? Absolutament per a res!” rebla Carrasco, qui critica "els ridículs còmics que s’han editat amb aquests diners des de Serveis Socials". Des de PxC sempre hem afirmat que “ni un sol cèntim per a la integració dels immigrants! No serveix per a res perquè no volen integrar-se!”.

Diversos veïns del carrer han volgut també, de retruc, fer les seves pròpies declaracions als mitjans de comunicació en acabar la roda de premsa de PxC. Com aquell senyor gran ja cansat de posar denúncies i queixes pels insuportables sorolls que ha d’aguantar a tothora davant la impassibilitat dels poders públics i que li afecten greument la seva salut segons ha esmentat perquè no li permeten el descans. O com aquella veïna de mitjana edat que ha denunciat que al seu pare, ja gran, el van agafar pel coll i el van amenaçar amb un tornavís perquè no els denunciés. Les càmeres de televisió han recollit aquests testimonis.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

EL 3 DE VUIT, 08/03/2013; PÀG.19 PxC titlla de “fracàs” el pla de Convivència.

AL CENTRE – Plataforma per Catalunya afirma que hi ha casos d’incivisme al carrer Andreu Nin

EL VENDRELL.- El grup de Plataforma per Catalunya (PxC) a l’Ajuntament del Vendrell ha reiterat aquesta setmana, en una roda de premsa al mateix carrer Andreu Nin, els suposats conflictes d’incivisme que diu que es produeixen des de “fa més d’un any” entre comunitats veïnals d’aquesta zona cèntrica del Vendrell. Segons el regidor Joan Carrasco, no s’entén que “diverses famílies puguin fer de l’incivisme el seu modus vivendi i facin la vida impossible durant més d’un any a tot un carrer amb les seves festes populars i els sorolls de tot tipus”.

Segons PxC, tampoc no s’entén que la Policia Local hagi obert fins a set expedients a set persones diferents d’un mateix pis i per les mateixes causes i, diu PxC, “no sospiten que ni passa alguna cosa estranya?”. Pel mateix grup municipal, no hi ha coordinació entre les regidories de Governació, Serveis Socials o Convivència i Civisme.

WWW.LAFURA.CAT, 05/03/2013; 19:29 Pisos pastera al carrer Andreu Nin del Vendrell

EL VENDRELL.- La Plataforma per Catalunya (PxC) del Vendrell denuncia l’existència de pisos pastera al carrer Andreu Nin. L’oposició vendrellenca afirma que en aquest cèntric carrer hi domina l’incivisme de nit, ja que alguns veïns han presentat queixa per sorolls nocturns, que causen molèsties. Segons el regidor ultra Joan Carrasco, en un pis concret la Policia Local hi té obert set expedients sancionadors a set persones diferents i per la mateixa causa: posar la música massa forta de nit. “I doncs, que no sospiten que hi passa alguna cosa estranya?", es pregunta el regidor, que tampoc veu normal que “tots aquests expedients sancionadors de 150 euros hagin prescrit al cap de sis mesos per falta de diligència de l’Ajuntament”.

WWW.REVISTAESPIGOL.COM, 08/03/2013; 01:45 PxC del Vendrell denuncïa que al carrer Andreu Nin, hi ha pisos patera, incivisme i delinqüència

El partit liderat per August Armengol qualifica d’ “Estrepitós fracàs del Pla de Convivència i Civisme del quadripartit”

EL VENDRELL.- “Nombroses queixes dels veïns del Vendrell van alertar PxC que el Pla de Convivència i Civisme del govern quadripartit de l’Ajuntament (PSC-CiU-PP-ERC) ha estat un estrepitós fracàs a quasi bé dos anys de les eleccions de 2011″.

El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha escollit el cèntric carrer Andreu Nin per escenificar aquest fracàs, ja que en el darrer Ple de l’Ajuntament del 19 de febrer ja vam denunciar la caòtica situació social d’aquest carrer i vam preguntar a què esperen per intervenir en els conflictes veïnals que s’hi generen.

El regidor Joan Carrasco ha sigut l’encarregat de denunciar aquesta explosiva situació “in situ” davant de diversos mitjans de comunicació. Perquè des de PxC no podem entendre com pot ser que diverses famílies puguin fer de l’incivisme el seu “modus vivendi” i facin la vida impossible durant més d’un any a tot un carrer amb les seves festes nocturnes i els seus sorolls de tot tipus, arribant aquests sorolls a tal extrem que poden fins i tot posar en greu risc la delicada salut d’alguns veïns. La convivència amb les distintes ètnies es fa impossible; romanesos, sud-americans o magrebins. Sorolls, pisos pastera, i tràfic de drogues en dos pisos molt concrets, en són exemples.

Joan Carrasco s’exclama en veure els set expedients de la Policia Local d’un mateix pis denunciat pels veïns, “no ho entenem, però després de veure’ls seguim sense entendre-ho. Com es poden obrir set expedients sancionadors a set persones diferents en el mateix domicili i per les mateixes causes, és a dir, produir molèsties al veïnat en horari nocturn amb sorolls de música molt elevada? I doncs, que no sospiten que hi passa alguna cosa estranya?” El regidor identitari continua dient que “no hi ha cap coordinació entre les regidories de Governació, Serveis Socials o Convivència i Civisme, ni cap protocol establert. És normal que tots aquests expedients sancionadors de 150 euros hagin prescrit al cap de sis mesos –falta lleu- per falta de diligència de l’Ajuntament? Incomprensible!”. El regidor de PxC afegeix que “la regidoria de Convivència i Civisme a més de no funcionar és del tot innecessària. De què han servit els 240.000 euros del Pla Europeu de Cohesió Social per a la Integració dels Immigrants més els diners que va afegir l’Ajuntament l’any 2012 fins arribar entre tot a gairebé 400.000 euros? Absolutament per a res!” rebla Carrasco, qui critica “els ridículs còmics que s’han editat amb aquests diners des de Serveis Socials”. Des de PxC sempre hem afirmat que “ni un sol cèntim per a la integració dels immigrants! No serveix per a res perquè no volen integrar-se!”.

Diversos veïns del carrer han volgut també, de retruc, fer les seves pròpies declaracions als mitjans de comunicació en acabar la roda de premsa de PxC. Com aquell senyor gran ja cansat de posar denúncies i queixes pels insuportables sorolls que ha d’aguantar a tothora davant la impassibilitat dels poders públics i que li afecten greument la seva salut segons ha esmentat perquè no li permeten el descans. O com aquella veïna de mitjana edat que ha denunciat que al seu pare, ja gran, el van agafar pel coll i el van amenaçar amb un tornavís perquè no els denunciés. Les càmeres de televisió han recollit aquests testimonis.

WWW.RTVELVENDRELL.CAT, 06/03/2013 PxC denuncia problemes de convivència entorn pisos pastera

EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) demana a l’equip de govern que actuï davant la difícil situació de convivència que provoquen els diversos pisos pastera que existeixen al municipi. Asseguren que malgrat les nombroses intervencions que ha de realitzar la policia municipal contínuament el govern local no pren cap mesura efectiva per acabar amb aquestes situacions.

LA FURA, 08/03/2013; PÀG.11 Hi ha pisos pastera

EL VENDRELL.- La Plataforma per Catalunya (PxC) denuncia l’existència de pisos pastera al carrer Andreu Nin. L’oposició afirma que en aquest cèntric carrer hi domina l’incivisme de nit, ja que alguns veïns han presentat queixes per sorolls nocturns. Segons el regidor Joan Carrasco, en un pis concret la Policia Local hi té oberts set expedients sancionadors a set persones diferents i pel mateix motiu: posar la música massa forta de nit. “I doncs, que no sospiten que hi passa alguna cosa estranya?”, es pregunta el regidor, que tampoc veu normal que “tots els expedients, de 150 euros, hagin prescrit al cap de sis mesos per falta de diligència de l’Ajuntament”.