Coma-ruga/El Vendrell, 12/04/2013; August Armengol:

Coma-ruga/El Vendrell, 12/04/2013; August Armengol: "El quadripartit suspèn la primera prova turística de la temporada"

12/04/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El quadripartit ens dóna la raó i precinta les vidreres i finestres malmeses del Brisamar, sis dies després. Però la imatge turística a les platges durant la Setmana Santa ha estat deplorable.

COMA-RUGA/EL VENDRELL, 12/04/2013.- El govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC segueix gestionant de la pitjor manera possible el potencial turístic del nostre municipi. Segons August Armengol, regidor de Plataforma per Catalunya (PxC), "és clar que el quadripartit, una vegada més, ha suspès la primera prova turística de la temporada". Per continuar dient que "habitualment la Setmana Santa és el tret de sortida de la temporada turística a les nostres platges, i, una vegada més, la imatge que s'ha donat al centre de Coma-ruga amb l'estat d'abandonament i de ruïna del Cinema-Teatre Brisamar és deplorable. No solament les seves entrades estan tapiades, cosa ja prou negativa per a aquest entorn turístic residencial, sinó que a més, l'edifici està ple de pintades i moltes finestres i vidreres amb els vidres trencats". I acaba afirmant que "és una vergonya que tinguin així un equipament cultural de primer ordre, de titularitat municipal, que ens va costar a tots els vendrellencs un milió dos-cents mil euros l'any 2008 i que a aquest pas aviat l'hauran de declarar edifici en ruïnes per la seva incompetència. En definitiva, és un insult contra tots els vendrellencs en general i contra els veïns de les platges en particular".

El govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC, dins de la seva pèssima gestió cultural i turística del Cinema-Teatre Brisamar de Coma-ruga, ens dóna la raó i sis dies després de la denúncia de PxC la Policia Municipal ha finalitzat la seva tasca de precintar la vorera del Brisamar allí on PxC ho va denunciar, però la mala imatge turística que s'ha donat al centre de Coma-ruga amb l'estat d'abandonament i de ruïna d'aquest equipament municipal amb moltes finestres i vidreres trencades durant la Setmana Santa, ja no podem tornar enrere en el temps. Ara, però, el terra d'aquests indrets ha quedat amb la vorera plena de vidres esmicolats. Segons August Armengol, "una vegada més, el quadripartit segueix la línia marcada per PxC, ens dóna la raó, i acaba precintant, per la seva perillositat, els espais de via pública a sota les finestres i vidreres malmeses", per continuar dient "aquest és el quadripartit del parxe, ho van apedaçant tot però mai acaben de solucionar res de res, és el fruit de la seva incapacitat de govern, de la seva incompetència i del seu desinterès per la qualitat turística de les platges".