Armengol:

08/05/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reprova les retallades a expenses del menjar i l’alimentació dels avis de la Residència de la Muntanyeta

El Vendrell | Redacció.-
A migdia en roda de premsa als jardins de la Residència d'Avis de la Muntanyeta, els regidors de Plataforma per Catalunya (PxC) i alhora vocals del Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador, August Armengol i Anabel Nieto, han expressat la seva fundada preocupació per la deficient alimentació dels residents.

El primer senyal d'alarma, segons explica August Armengol, es va produir en el decurs del Ple del Patronat de dijous passat a través de les afirmacions que va fer el representant dels residents en aquest òrgan municipal "durante dos semanas la comida no valía nada, nos han dado lo que se llama 'agua', como quien dice", per continuar dient, "un día nos dieron un pollo que no sólo estaba crudo sino que además el hueso estaba negro, es que eso no se podía ni comer, daba asco".

En segon lloc i en el mateix Ple, PxC va ser l'únic grup que no va votar a favor del Plec de licitació del nou contracte del servei de restauració del Patronat Municipal de l'Hospital-Asil. Armengol va expressar la seva preocupació perquè "els preus dels menús només s'apugen un 0,3% des de la darrera licitació l'any 2009, com si en quatre anys no hagués pujat la vida. Això representa indefectiblement la disminució de la qualitat de l'alimentació dels residents". En la licitació, el preu de l'esmorzar s'estableix en 0,94 euros, el dinar 4,14, el berenar 0,50 euros i el sopar 2,87. "Podem entendre que en època de crisi s'hagin de fer retallades i podem estar d'acord amb certes mesures d'estalvi, però de cap manera podem acceptar que es retalli a costa del menjar i de l'alimentació dels residents. No volem que els avis de la Muntanyeta s'acabin trobant restes fecals al menjar com ha passat a l'Hospital de Navarra", va concloure el regidor identitari.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.ELALCALDEOPINA.ES, 30/04/2013 August Armengol: "No volem que els avis de la Residència es trobin restes fecals al menjar com a l'Hospital de Navarra"

EL VENDRELL.- Aquest migdia en roda de premsa als jardins de la Residència d'Avis de la Muntanyeta, els regidors de Plataforma per Catalunya (PxC) i alhora vocals del Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador, August Armengol i Anabel Nieto, han expressat la seva fundada preocupació per la deficient alimentació dels residents.

EL 3 DE VUIT, 03/05/2013; PÀG.11 PxC critica la qualitat del menjar de la Residència de la Muntanyeta

Gent gran - El grup, a l'oposició vendrellenca, assegura que les retallades pressupostàries afecten el servei

EL VENDRELL.- El grup de Plataforma per Catalunya (PxC), a l'oposició de l'Ajuntament del Vendrell, assegura que la qualitat dels aliments que reben els usuaris de la Residència d'Avis de la Muntanyeta és “deficient”, i en aquest sentit els regidors de PxC i alhora vocals del Patronat Municipal Hospital–Asil, August Armengol i Anabel Nieto, s'han fet ressò d'una queixa d'un usuari que, al ple, va lamentar que “durant dues setmanes” els residents d'aquell equipament municipal van menjar, per exemple, pollastre no prou cuinat i amb un aspecte “que feia fàstic”.

PxC també ha remarcat que va ser l'únic grup polític que no va votar a favor del Plec de licitació del nou contracte del servei de restauració del Patronat Municipal Hospital–Asil. En aquest sentit, Armengol ha expressat la preocupació perquè “els preus dels menús només s'apugen un 0,3% des de la darrera licitació l'any 2009, com si en quatre anys no hagués pujat la vida”. “Això representa indefectiblement la disminució de la qualitat de l'alimentació dels residents”, ha dit Armengol, que afegeix que en la licitació del servei el preu de l'esmorzar s'estableix en 0,94 euros, el dinar en 4,14, el berenar en 0,50 euros i el sopar en 2,87 euros. “Podem entendre que en època de crisi s'hagin de fer retallades i estar d'acord amb certes mesures d'estalvi, però de cap manera podem acceptar que es retalli a costa del menjar i de l'alimentació dels residents”, ha afegit Armengol.

WWW.RTVELVENDRELL.CAT, 03/05/2013 PxC creu que el menjar de la residència de La Muntanyeta no està en condicions

Plataforma per Catalunya ha criticat aquesta setmana l’alimentació que reben les persones que estan a la Residència de Gent Gran de la Muntanyeta

EL VENDRELL.- Segons aquesta formació, un dels representants de la residència ha assegurat que últimament se’ls ha donat menjar sense gust a res i amb mal aspecte. Plataforma per Catalunya (PxC) també ha volgut deixar constància que han estat l'únic grup municipal que no va votar a favor del Plec de licitació del nou contracte del servei de restauració del Patronat Municipal de l'Hospital-Asil. El vot en contra ve promogut perquè consideren que els preus són molt baixos, fet que, asseguren, ha d’influir en la qualitat dels aliments.

WWW.REVISTAESPIGOL.COM, 04/05/2013; 03;34 August Armengol: “No volem que els avis de la Residència es trobin restes fecals al menjar com a l’Hospital de Navarra”

EL VENDRELL.- Aquest migdia en roda de premsa als jardins de la Residència d’Avis de la Muntanyeta, els regidors de Plataforma per Catalunya (PxC) i alhora vocals del Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador, August Armengol i Anabel Nieto, han expressat la seva fundada preocupació per la deficient alimentació dels residents.

El primer senyal d’alarma, segons explica August Armengol, es va produir en el decurs del Ple del Patronat de dijous passat a través de les afirmacions que va fer el representant dels residents en aquest òrgan municipal “durante dos semanas la comida no valía nada, nos han dado lo que se llama ’agua’, como quien dice”, per continuar dient, “un día nos dieron un pollo que no sólo estaba crudo sino que además el hueso estaba negro, es que eso no se podía ni comer, daba asco”.

En segon lloc i en el mateix Ple, PxC va ser l’únic grup que no va votar a favor del Plec de licitació del nou contracte del servei de restauració del Patronat Municipal de l’Hospital-Asil. Armengol va expressar la seva preocupació perquè “els preus dels menús només s’apugen un 0,3% des de la darrera licitació l’any 2009, com si en quatre anys no hagués pujat la vida. Això representa indefectiblement la disminució de la qualitat de l’alimentació dels residents”. En la licitació, el preu de l’esmorzar s’estableix en 0,94 euros, el dinar 4,14, el berenar 0,50 euros i el sopar 2,87. “Podem entendre que en època de crisi s’hagin de fer retallades i podem estar d’acord amb certes mesures d’estalvi, però de cap manera podem acceptar que es retalli a costa del menjar i de l’alimentació dels residents. No volem que els avis de la Muntanyeta s’acabin trobant restes fecals al menjar com ha passat a l’Hospital de Navarra”, va concloure el regidor identitari.