Plataforma per Catalunya denuncia les trampes per a vianants al carrer Tranversal

22/05/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Joan Carrasco i Josep Mitjans denuncien les deficiències i les trampes per a vianants al carrer davant del CAP, i la mediocritat de la regidora de Via Pública, Elisabet Rodríguez (PP)

El Vendrell | Redacció.- Al migdia en roda de premsa al carrer Transversal, els regidors de Plataforma per Catalunya (PxC), Joan Carrasco i Josep Mitjans, s’han congratulat que per fi la regidora de Via Pública, Elisabet Rodríguez, s’hagi adonat que calia una parada de Taxi davant del CAP, però alhora s’han lamentat dels desperfectes existents a la via pública al voltant d’aquest indret.

La parada de Taxi està més que justificada sobretot per a les persones grans que es desplacen des de les urbanitzacions i han de fer ús del servei. Però Joan Carrasco retreu que els usuaris del CAP ja feia massa temps que demanaven un servei tan elemental i necessari com aquest. Carrasco, a més, es queixa que la Sra. Rodríguez estigui tan ocupada al seu despatx que “ni tan sols hagi sortit per veure les anomalies que pateix el carrer Transversal, que tot i sent un dels carrers més freqüentats del Vendrell, presenta just al costat de la nova parada de taxis un reductor de velocitat fet d’obra amb les reixetes metàliques dels pluvials dels seus extrems completament embussades i que per aquest fet lluny de servir per drenar l’aigua, quan plou la zona es converteix en un gran toll, verdader fangar d’aigües pestilents. A més, les reixetes no estan ben fixades i fan que nombroses persones que hi passen s’ensopeguin, especialment la gent gran. Aquest és el manteniment que la Sra Rodríguez fa a la Via Pública”.

Josep Mitjans comenta també la mala gestió de Via Pública de la regidora Rodríguez recordant que just en aquest indret a l’entrada del CAP, hi havia un arbre que les seves arrels van ocasionar nombroses caigudes a molts vianants a molts dels quals els va provocar ferides i lesions amb les corresponents indemnitzacions i que malgrat les contínues denúncies de PxC i dels ciutadans, “va trigar gairebé dos anys a solucionar-ho”.