Coma-ruga/El Vendrell, 15/07/2013; PxC denuncia l’onada de robatoris de cotxes a Coma-ruga

15/07/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC denuncia l'onada de robatoris de cotxes a Coma-ruga aquests darrers dies, demana més vigilància als barris marítims i que s’aclareixi si està en relació amb l’assentament il·legal de romanesos.

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) volem denunciar la passivitat de l'Ajuntament del Vendrell enfront l'onada de robatoris de cotxes que estan patint els veïns de diversos carrers i barris de Coma-ruga des del pont de Sant Joan i fins aquest mateix cap de semana.

Durant el pont de Sant Joan van aparèixer diversos cotxes en diversos carrers de Coma-ruga amb les portes mig obertes pel mètode de la palanca, com casos denunciats des del carrer Monestir de Montserrat. Altres vehicles no van tenir tanta "sort" i en ser sostrets, ja no hi eren al matí, com per exemple un cas denunciat que era aparcat al davant del núm.18 de l'avinguda Imperial Tàrraco. Segons diversos planxistes radicats al Vendrell, consultats per PxC, ha tornat el mètode de la palanca per robar vehicles, mètode que no es veia des de feia potser dos anys, i que consisteix en obrir la porta fent palanca mitjançant una barra de ferro. El fenomen no ha afectat només el barri Brisamar, sinó que aquest mateix cap de semana, ja entrat el mes de juliol, s'han denunciat almenys dos casos més al carrer dels Ocells, al barri de La Creu de Coma-ruga. Probablement hi ha hagut més casos, aquests són només els que ens han fet arribar alguns veïns.

És per això que des del nostre grup municipal demanem: 1) més presència policial als barris marítims i més seguretat, i 2) que se'ns aclareixi si l'assentament il·legal de romanesos de la partida de les Clotes està relacionat amb aquests fets, ja que molta gent a Coma-ruga ho comenta.

PxC

El Vendrell, 15 de juliol de 2013