Coma-ruga/El Vendrell, 07/08/2013; A Martí Carnicer i al govern quadripartit tant se'ls hi en fa Coma-ruga i el turisme

07/08/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC denuncia la mala imatge que ofereix el municipi en la seva façana marítima. A Martí Carnicer i al seu invent quadripartit l’excel·lència turística els importa un rave.

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- El grup municipal del Plataforma per Catalunya (PxC) posa una vegada més en evidència l'estat d'abandonament de Coma-ruga i en general dels barris marítims i les platges, pel desinterès de Martí Carnicer i del seu invent quadripartit per oferir una imatge d'excel·lència turística precisament ara, a l'estiu i a les platges, que és on de veritat el municipi s'hi juga l'èxit de la campanya turística i el volum de negoci que representa la temporada estival per al nostre municipi, i també com a inversió de futur, ja que s'ha de cuidar molt la imatge que oferim per tal de fidelitzar els nostres visitants. Tot plegat, sembla que els importi un rave.

En aquest cas ens referim al carrer Jaume Balmes, al barri Brisamar, carrer perpendicular a la platja. Tota la seva vorera de ponent entre el passeig Marítim i l'avinguda Brisamar està intransitable tant per a les persones, però encara més per a les cadires de rodes o els cotxets de bebé, que s'haurien de desplaçar pel mig de la calçada precisament en un carrer de considerable trànsit els dies de platja, ja que aquest carrer s'utilitza per anar o tornar de la platja, i és ara quan hi ha gran afluència de públic a la zona.

Des de PxC demanem que: 1) se solucioni la obstrucció de pas per la vorera d'aquest carrer ocasionada pels arbres i matolls que l'envaeixen completament en molts punts al llarg de tot el carrer i que la fan intransitable; 2) que s'insti la propietat privada responsable a què solucioni el problema en el termini més breu possible, i; 3) que intervingui la brigada municipal immediatament en cas que la propietat responsable no ho resolgui en el termini de pocs dies i que aleshores des de l'Ajuntament se'ls cobrin les despeses ocasionades.