El Vendrell, 10/08/2013; PxC denuncia la nefasta gestió de la regidora de Via Pública a Mas Levi

12/08/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Mitjans (PxC) posa en evidència els perills que la regidora de Via Pública (PP) ha creat a Mas Levi especialment en aspectes com la mobilitat i la seguretat vial.

El Vendrell | Redacció.- A peu de carrer des del barri de Mas Levi, el regidor de Plataforma per Catalunya (PxC)Josep Mitjans, ha posat en evidència davant dels mitjans de comunicació la mala gestió de la regidora de Via Pública, senyora Rodríguez, en aquest barri, “especialment en aspectes com la mobilitat i la seguretat vial”, segons Mitjans.

Al grup municipal de PxC han arribat nombroses queixes dels veïns de Mas Levi per la nefasta gestió d'aquesta regidora sobretot en la implantació dels canvis de direcció dels carrers de la urbanització presumptament amb la finalitat de facilitar l'aparcament dels usuaris de les instal·lacions esportives del Complex Esportiu Club Tennis Vendrell del Patronat Municipal d'Esports. La regidora Rodríguez no s'ha preocupat, però, de comprovar in situ l'efecte sobre el terreny d'aquests canvis ni el perill que poden comportar per a veïns i vianants, i per als propis usuaris del complex esportiu.

Per exemple i no fa gaires dies, un vehicle que circulava pel carrer Rosa Sensat va estar a punt d'atropellar un nen que baixava en bicicleta pel carrer Maria Montessori, sense que hi hagi cap senyal de stop ni de cediu el pas en l'encreuament d'ambdós carrers. A més a més, en aquest carrer els vehicles hi circulen amb velocitats elevades ja que no hi ha cap reductor de velocitat, ni cap pas de vianants elevat. També al final del carrer Rosa Sensat fent cruïlla amb el carrer Salvador Estalella encara que estigui senyalitzat amb un stop pintat al terra  i el senyal vertical, hauria d’haver-hi  una valla protectora -“quitamiedos”-, perquè hi ha un pronunciat desnivell i en una ocasió un motorista ja va saltar el marge i va anar a caure a baix a la vinya, però aquesta no ha sigut la primera vegada ni en serà l'última si no es prenen les mesures adients. Detectem un punt negre de gran perillositat al carrer Martí i Franquès al final de tot on es troba l'stop amb la carretera de Sant Vicenç de Calders, ja que els vehicles quan volen girar a l’esquerra es troben que no tenen visibilitat a causa de les noves places d'aparcaments laterals i d'un contenidor d'escombraries que està tot just a la cantonada, cosa que pot provocar accidents greus perquè aquesta carretera és una via ràpida força transitada pel fet que els vehicles s'hi desplacen per anar al complex esportiu i al poble de Sant Vicenç.

Per tots aquests motius, Josep Mitjans li demana a la senyora Rodríguez que"surti del seu despatx, que es passegi per la urbanització Mas Levi, que parli amb els veïns i que se n'adoni no solament de les mancances que hi ha al barri, sinó també de tots els perills que ella mateixa ha creat i que hi posi remei per evitar mals majors".

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.RTVELVENDRELL.CAT, 31/07/2013 PxC critica els canvis de mobilitat a Mas Levi

EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) ha criticat el que qualifiquen de mala gestió de la regidora de Via Pública, Elisabet Rodríguez, especialment en aspectes com la mobilitat i la seguretat vial a la zona de Mas Levi. Aquest grup municipal a l’oposició assegura haver rebut diverses queixes dels veïns de Mas Levi pels canvis de direcció que ha fet la regidoria de Mobilitat en aquesta zona del Vendrell.

WWW.REVISTAESPIGOL.COM, 31/07/2013; 16:55 PxC del Vendrell denuncia la nefasta gestió de la regidora de Via Pública a Mas Levi

EL VENDRELL.- Aquest migdia a peu de carrer des del barri de Mas Levi, el regidor de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Mitjans, ha posat en evidència davant dels mitjans de comunicació la mala gestió de la regidora de Via Pública, senyora Rodríguez, en aquest barri, “especialment en aspectes com la mobilitat i la seguretat vial”, segons Mitjans.

Al grup municipal de PxC han arribat nombroses queixes dels veïns de Mas Levi per la nefasta gestió d’aquesta regidora sobretot en la implantació dels canvis de direcció dels carrers de la urbanització presumptament amb la finalitat de facilitar l’aparcament dels usuaris de les instal·lacions esportives del Complex Esportiu Club Tennis Vendrell del Patronat Municipal d’Esports. La regidora Rodríguez no s’ha preocupat, però, de comprovar in situ l’efecte sobre el terreny d’aquests canvis ni el perill que poden comportar per a veïns i vianants, i per als propis usuaris del complex esportiu.

Per exemple i no fa gaires dies, un vehicle que circulava pel carrer Rosa Sensat va estar a punt d’atropellar un nen que baixava en bicicleta pel carrer Maria Montessori, sense que hi hagi cap senyal de stop ni de cediu el pas en l’encreuament d’ambdós carrers. A més a més, en aquest carrer els vehicles hi circulen amb velocitats elevades ja que no hi ha cap reductor de velocitat, ni cap pas de vianants elevat. També al final del carrer Rosa Sensat fent cruïlla amb el carrer Salvador Estalella encara que estigui senyalitzat amb un stop pintat al terra i el senyal vertical, hauria d’haver-hi una valla protectora -“quitamiedos”-, perquè hi ha un pronunciat desnivell i en una ocasió un motorista ja va saltar el marge i va anar a caure a baix a la vinya, però aquesta no ha sigut la primera vegada ni en serà l’última si no es prenen les mesures adients. Detectem un punt negre de gran perillositat al carrer Martí i Franquès al final de tot on es troba l’stop amb la carretera de Sant Vicenç de Calders, ja que els vehicles quan volen girar a l’esquerra es troben que no tenen visibilitat a causa de les noves places d’aparcaments laterals i d’un contenidor d’escombraries que està tot just a la cantonada, cosa que pot provocar accidents greus perquè aquesta carretera és una via ràpida força transitada pel fet que els vehicles s’hi desplacen per anar al complex esportiu i al poble de Sant Vicenç.

Per tots aquests motius, Josep Mitjans li demana a la senyora Rodríguez que “surti del seu despatx, que es passegi per la urbanització Mas Levi, que parli amb els veïns i que se n’adoni no solament de les mancances que hi ha al barri, sinó també de tots els perills que ella mateixa ha creat i que hi posi remei per evitar mals majors”.

DIARI DE TARRAGONA, 01/08/2013, PÀG.16 PxC critica los cambios para circular por la zona de Mas Levi

EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) critica la nueva ordenación circulatoria en la zona de Mas Levi del Vendrell ya que apunta a que se obliga a que la circulación de una calle que era de dos direcciones y ha pasado a ser de una, deba transitar por las calles del núcleo. Para PxC los cambios son para ganar aparcamiento en una cercana zona deportiva. PxC considera que los cambios suponen un peligro para los residentes de la urbanización además de un incremento de molestias.

DIARI DE TARRAGONA, 05/08/2013; PÀG.17 PxC pide que se limpien las fincas de matorrales

EL VENDRELL.- El grupo de Plataforma per Catalunya (PxC), en la oposición en el Vendrell, ha denunciado el estado de suciedad en la que están algunas fincas privadas de urbanizaciones del municipio.

En la zona de Mas Levi señalan que hay diferentes zonas llenas de matorrales que son un peligro en caso de incendio forestal.

PxC reclama que el Ayuntamiento agilice las reclamaciones a los propietarios para que limpien los terrenos o ejecute la actuación el Consistorio y pase el coste a los propietarios de los terrenos.