Coma-ruga/El Vendrell, 18/10/2013; PxC denuncia la perillositat d'alguns vials de Coma-ruga

18/10/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

La negligència de la regidora de Mobilitat, senyora Rodríguez (PP), fa que Joan Carrasco (PxC), hagi de denunciar públicamente la perillositat del carrer Primavera i altres vials de Coma-ruga.

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- Des de Plataforma per Catalunya (PxC), el regidor Joan Carrasco ha volgut denunciar en roda de premsa la manca de compromís del govern quadripartit del Vendrell format per PSC, CiU, PP i ERC amb els barris marítims i urbanitzacions del municipi. Aquesta manca de compromís, en aquest cas en temes de mobilitat i seguretat viària, ha arribat a tal extrem que ja és escandalós.

En el ple ordinari del 16 de juliol en el punt de precs i preguntes, el regidor de PxC Joan Carrasco, va fer un prec a la regidora de Via Pública, la senyora Rodríguez (PP), consistent en què posés solució a la gran velocitat  amb la que passen els cotxes al seu pas pel carrer Primavera de Coma-ruga. Ja que són molts els veïns que s'han queixat al grup municipal de PxC, perquè en aquest carrer ja s'han produït nombrosos accidents mortals pel que fa a animals domèstics com gats i gossos per excés de velocitat, i els veïns temen que algun dia sigui una persona o una criatura qui pateixi un atropellament tal com ja ha passat amb les mascotes.

Des que PxC va realitzar aquest prec fa ja tres mesos a la regidora Rodríguez, aquesta no ha fet res per donar una solució al problema dels veïns del carrer Primavera. Cosa que evidencia un cop més la irresponsabilitat d’aquesta regidora, que ha demostrat repetidament que no està a l'alçada del seu càrrec, ni està capacitada per a l'exercici de la feina en una regidoria tan important com és Via Pública. Estem esperant quines mesures es prenen per solucionar aquest problema i quan s'instal·laran reductors de velocitat en aquesta via.

Des de PxC volem manifestar el nostre malestar amb la regidora Rodríguez, ja que no sols no ha donat una solució a aquest greu problema per als veïns que allà hi viuen, sinó que tampoc ha donat cap explicació a PxC. Aquest és el tarannà i la forma de treballar de la senyora Rodríguez que no només menysprea l'oposició, sinó que també menysprea als veïns que se senten abandonats per aquest Ajuntament i tenen la sensació que només se'n recorden d'ells a l'hora de pagar impostos, i en el període electoral per demanar-los-hi el vot.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.RTVELVENDRELL.CAT, 03/10/2013 Queixes des de PxC per la perillositat d'un carrer de Coma-ruga

COMA-RUGA.- Plataforma per Catalunya (PxC) ha denunciat la perillositat d'alguns vials de Coma-ruga i acusen per això la regidora de Via Pública de “negligència”. Un exemple és al carrer Primavera, a on sovint passen cotxes a gran velocitat posant en perill els vianants.

La regidora de Via Pública assegura que manté un contacte periòdic amb l'Associació de Veïns de Coma-ruga per fer millores al barri, especialment pel que fa als carrers, les voreres i la senyalització. Referent a aquest carrer, Elisabet Rodríguez assegura que no en té coneixement per escrit de cap queixa veïnal. No troben que la regidora hagi actuat malament en cap moment tot i que són conscient que per les circumstàncies actuals no es poden fer totes les millores que es demanen.

DIARI DE TARRAGONA, 02/10/2013; PÀG.18 PxC alerta del riesgo por elevada velocidad en la calle Primavera

EL VENDRELL- Plataforma per Catalunya (PxC), en la oposición en el Vendrell, denuncia la gran velocidad a la que circulan los coches por la calle Primavera de Coma-ruga. El concejal de PxC Joan Carrasco dice que algún coche ya ha matado a animales de compañía de los vecinos y alerta del riesgo para los niños o residentes en la zona. El partido denuncia que ya avisó de la situación hace dos meses y no se han tomado medidas.

EL 3 DE VUIT, 04/10/2013; PÀG.16 Sinistralitat al carrer Primavera

R.V./COMA-RUGA.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), a l’oposició de l’Ajuntament del Vendrell, ha denunciat una suposada  sinistralitat pel que fa a atropellaments d’animals i perill pels vianants a causa d’una hipotètica alta velocitat dels vehicles en circular pel carrer Primavera, al barri marítim de Coma-ruga. Segons PxC, molts veïns s’han queixat de la “negligència” de la regidora de Mobilitat, Elisabeth Rodríguez, per resoldre la situació. I recorda que el mes de juliol ja li va demanar al ple que establís mesures per resoldre una situació denunciada a PxC per “molts veïns”.

WWW.INFOPENEDES.COM, 03/10/2013 Els veïns de Coma-ruga deixen en evidència a PxC

COMA-RUGA/EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) del Vendrell aquesta setmana ha enviat un comunicat als mitjans denunciant que els vehicles passen a gran velocitat al seu pas pel carrer Primavera de Coma-ruga. Seguidament en el comunicat es podia llegir que: ‘són molts els veïns que s’han queixat al grup municipal de PxC, perquè en aquest carrer ja s’han produït nombrosos accidents mortals pel que fa a animals domèstics com gats i gossos per excés de velocitat’.

Resposta des de Via pública

Des de la Regidoria de Via Pública del Vendrell també s’ha donat resposta a les afirmacions de PxC anunciant que s’està treballant ‘per millorar els carrers, les voreres i la senyalització de tot el municipi. En concret, a Coma-ruga tenim un contacte periòdic amb l’Associació per fer millores a la mesura que son possible. Referent al carrer Primavera, no es té coneixement per escrit de cap queixa veïnal i no deixa de ser curiós què, en un vial de nomes 15 xalets, les queixes es dirigeixin a l’oposició en comptes del govern. Tot això, en aquest vial no s’ha adoptat cap mesura complementària, ja que no hi ha constància de siniestralitat.