Coma-ruga/El Vendrell, 19/11/2013; PxC denuncia més punts negres a Coma-ruga, on la inseguretat viària és la norma

19/11/2013 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC denuncia la perillositat per als infants davant l’escola Pla de Mar i l’escola bressol Vent de Migjorn, i en dues setmanes, l’Ajuntament esmena la plana i ho soluciona.

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- Fins al grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) han arribat més queixes dels veïns de Coma-ruga pel que fa a la inseguretat viària. En aquest cas es tracta del carrer dels Ocells, davant l'escola Pla de Mar i de la llar d'infants Migjorn. Dues setmanes després, l’Ajuntament esmena la plana i posa les solucions adients.

Per sisè curs consecutiu, el bus de línia segueix girant sobre si mateix a la porta de l'escola i llar d'infants referenciades, i més sovint del que pertocaria, sense cap control ni presència policial. És conegut per tothom, però potser no per part de la regidora de Mobilitat senyora Rodríguez, que la marxa enrera és una de les maniobres més perilloses i mortíferes al volant a velocitats reduïdes. En aquest punt del municipi, els carrers colaterals d'aquesta placeta o espai escolar, segueixen sense obrir-se, falten bancs, papereres o arbrat, i la vorera segueix sense fer-se en alguns trams o enfonsada en altres, i el pas de cebra sense pintar almenys des de fa tres anys.

Des de PxC, una vegada més, ens volem dirigir a la senyora Rodríguez perquè "si un dia es produeix l'atropellament d'un infant o altres desgràcies majors, i sortim a tele-5, qui en serà el responsable? Perquè la seguretat és el primer de tot, senyora Rodríguez!", ha reblat el regidor August Armengol.

Dues setmanes després d’aquesta actuació de PxC, es va solucionar el punt negre dels accesos a l’escola Pla de Mar i l’escola bressol Vent de Migjorn, s’ha imposat el sentit comú i s’ha obert el carrer, s’han establert places d’aparcament en bateria, s’han pintat els passos zebra, s’ha arreglat la vorera i el més important, s’ha guanyat en seguretat per als infants.