El Vendrell, 28/01/2014; PxC presenta al·legacions al pressupost de 2014

29/01/2014 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El Vendrell, 28/01/2014; PxC presenta al·legacions al pressupost de 2014

El Vendrell | Redacció.-
El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha presentat al·legacions al pressupost per 2014. La regidora de PxC, Araceli Bundó, ha comparegut públicament per explicar que “cal esmenar, reconstruir i redistribuir un pressupost que ara per ara està basat en la pujada d'impostos, taxes i preus públics més alta mai vista en la història de la nostra vila sense invertir gairebé un euro per la reactivació econòmica de la vila, i el finançament de la immigració”, i ha tornat a recordar que el govern quadripartit puja les Ordenances Fiscals per tercer any consecutiu més d'un 3,5%, fins i tot un 12% en el cas de les escombraries i un 4% un bé bàsic com és l'aigua o l'impost més important pels contribuents com l'IBI. Tot plegat, unes 17,5 vegades l’IPC de 2013 que va ser del 0,3%.

Araceli Bundó es reafirma en les seves declaracions “deien que no es podia fer cap inversió ni recolzar la cultura pròpia. Que no hi ha prou diners. PxC sí que ha pogut i en les nostres al·legacions ho demostrem. Complint amb el principi d'equilibri dels comptes públics. Amb el govern quadripartit gairebé ni un euro per inversions ni per reactivar l'economia de la nostra vila. Això és intolerable. Com volem que el Vendrell tingui futur si no comencem a donar facilitats als empresaris i als emprenedors. PxC sí que aporta solucions i vies per poder reactivar l'economia local”. Segons aquestes al·legacions es pot acabar la planta baixa del nou edifici de l'Esplai d'Avis del Tancat. “I ben gestionada, aquesta inversió pot aportar llocs de treball i demanda afegida. També els aportem solucions per fer la Rostada Popular, els Tres Tombs, l'Aplec de Sardanes del Vendrell, el castell de focs de Sant Joan als barris marítims i per promocionar el mercat de Nadal, i el comerç en general. I tot això només utilitzant alguns dels recursos que tenien dedicats als immigrants o a cobrir despeses generades per la seva pèssima gestió. Nosaltres tornem a dir PRIMER ELS DE CASA!”

“De tot això traiem la conclusió que a aquest govern quadripartit encapçalat pel PSC no l'importa el vendrellenc”. Des que governa el quadripartit al Vendrell, s’ha passat de 60 milions d’euros de deute a més de 83 en poc més de dos anys, deixant en evidència la ruïnosa gestió de la hisenda pública per part del govern quadripartit, que només intenta arreglar el seu nyap ofegant als contribuents. “A més ens volen enganyar dient que eixuguen deute i en realitat no compleixen. A la presentació del pressupost de 2013 van dir que a finals d'any baixarien el deute fins als 80 MEUR, a dia d'avui en tenim més de 83. Aquest govern no és fiable de cap manera. No els importa acabar amb la nostra cultura popular i amb el poc que li queda al vendrellenc per esbargir-se. Però PxC continuarà lluitant i demostrant que si es vol, es pot”, ha reblat la regidora identitària.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.LAREPUBLICACHECA.COM, 21/01/2014 PxC acusa l’Ajuntament del Vendrell d’oblidar els empresaris i emprenedors

EL VENDRELL.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha presentat al·legacions al pressupost per 2014 del Vendrell. La regidora de PxC, Araceli Bundó, ha tornat a recordar que el govern quadripartit puja les Ordenances Fiscals per tercer any consecutiu més d’un 3,5%, un 12% en el cas de les escombraries i un 4% un bé bàsic com és l’aigua o l’impost més important pels contribuents com l’IBI. Tot plegat, unes 17,5 vegades l’IPC de 2013 que va ser del 0,3%.

Segons Araceli Bundó el govern quadripartit no dispensa “ni un euro per inversions o per reactivar l’economia. Això és intolerable. Com volem que el Vendrell tingui futur si no comencem a donar facilitats als empresaris i als emprenedors”.

Des que governa el quadripartit al Vendrell, s’ha passat de 60 milions d’euros de deute a més de 83 en poc més de dos anys, deixant en evidència la ruïnosa gestió de la hisenda pública per part del govern quadripartit, que només intenta arreglar el seu nyap ofegant als contribuents. “A més ens volen enganyar dient que eixuguen deute i en realitat no compleixen. A la presentació del pressupost de 2013 van dir que a finals d’any baixarien el deute fins als 80 MEUR, a dia d’avui en tenim més de 83. Aquest govern no és fiable de cap manera. No els importa acabar amb la nostra cultura popular i amb el poc que li queda al vendrellenc per esbargir-se”, acusa la regidora del PxC.

WWW.RTVELVENDRELL.CAT, 22/01/2014 PxC presenta al·legacions al pressupost 2014, amb prioritat per l'esplai d'avis

EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) ha presentat al·legacions al pressupost pel 2014, unes al·legacions i un pressupost que es debatran al proper ple de l’Ajuntament, previst per a finals de la setmana que ve. Plataforma creu que cal donar prioritat a l’esplai d’avis del Tancat, i acabar-ne les obres. Amb el reajust econòmic que proposa l’oposició, inclou la recuperació de festes suspeses com els Tres Tombs o el castell de focs de Sant Joan.

WWW.EIXDIARI.CAT, 22/01/2014; 01:55 PxC presenta al·legacions al pressupost per 2014

Pressupostos Ajuntament del Vendrell

EL VENDRELL.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha presentat al·legacions al pressupost per 2014. La regidora de PxCAraceli Bundó, ha comparegut públicament per explicar que “cal esmenar, reconstruir i redistribuir un pressupost que ara per ara està basat en la pujada d'impostos, taxes i preus públics més alta mai vista en la història de la nostra vila sense invertir gairebé un euro per la reactivació econòmica de la vila i el finançament de la immigració”, i ha tornat a recordar que el govern quadripartit puja les Ordenances Fiscals per tercer any consecutiu més d'un 3,5%, fins i tot un 12% en el cas de les escombraries i un 4% un bé bàsic com és l'aigua o l'impost més important pels contribuents com l'IBI. Tot plegat, unes 17,5 vegades l’IPC de 2013 que va ser del 0,3%.

Araceli Bundó es reafirma en les seves declaracions “deien que no es podia fer cap inversió ni recolzar la cultura pròpia. Que no hi ha prou diners. PxC sí que ha pogut i en les nostres al·legacions ho demostrem. Complint amb el principi d'equilibri dels comptes públics. Amb el govern quadripartit gairebé ni un euro per inversions ni per reactivar l'economia de la nostra vila. Això és intolerable. Com volem que el Vendrell tingui futur si no comencem a donar facilitats als empresaris i als emprenedors. PxC sí que aporta solucions i vies per poder reactivar l'economia local”. Segons aquestes al·legacions es pot acabar la planta baixa del nou edifici de l'Esplai d'Avis del Tancat. “I ben gestionada, aquesta inversió pot aportar llocs de treball i demanda afegida. També els aportem solucions per fer la Rostada Popular, els Tres Tombs, l'Aplec de Sardanes del Vendrell, el castell de focs de Sant Joan als barris marítims i per promocionar el mercat de Nadal, i el comerç en general. I tot això només utilitzant alguns dels recursos que tenien dedicats als immigrants o a cobrir despeses generades per la seva pèssima gestió. Nosaltres tornem a dir PRIMER ELS DE CASA!”

“De tot això traiem la conclusió que a aquest govern quadripartit encapçalat pel PSC no l'importa el vendrellenc”. Des que governa el quadripartit al Vendrell, s’ha passat de 60 milions d’euros de deute a més de 83 en poc més de dos anys, deixant en evidència la ruïnosa gestió de la hisenda pública per part del govern quadripartit, que només intenta arreglar el seu nyap ofegant als contribuents. “A més ens volen enganyar dient que eixuguen deute i en realitat no compleixen. A la presentació del pressupost de 2013 van dir que a finals d'any baixarien el deute fins als 80 MEUR, a dia d'avui en tenim més de 83. Aquest govern no és fiable de cap manera. No els importa acabar amb la nostra cultura popular i amb el poc que li queda al vendrellenc per esbargir-se. Però PxC continuarà lluitant i demostrant que si es vol, es pot”, ha reblat la regidora identitària.

WWW.DIARIBAIXPENEDES.CAT, 23/01/2014 PxC del Vendrell considera una prioritat la recuperació de festes populars

EL VENDRELL.- Acabar les obres de l’Esplai d’Avis del Tancat i recuperar festes populars que enguany l’Ajuntament del Vendrell no ha assumit com la Rostada Popular, els Tres Tombs, l’Aplec de Sardanes, els castell de focs de Sant Joan i el Mercat de Nadal són les principals propostes de Plataforma per Catalunya (PxC) al Vendrell que consten a les al·legacions que l’únic grup a l’oposició del Vendrell ha presentat als pressupostos municipals. El debat sobre les al·legacions es farà quan el govern que lidera Martí Carnicer convoqui el ple de l’aprovació definitiva de la previsió econòmica municipal del 2014. PxC considera que els diners per tirar endavant les seves propostes han de ser rescatats d’altres partides municipals (majoritàriament de l’àmbit dels serveis socials) que consideren menys importants. Les al·legacions de PxC les ha presentat aquesta setmana la portanveu del grup, Araceli Bundó, que també ha estat molt crítica amb el deute municipal i amb les noves taxes i ordenances municipals.

EL 3 DE VUIT, 24/01/ 2014; PÀG.8 Plataforma per Catalunya presenta al·legacions al pressupost de l’Ajuntament del Vendrell pel 2014

EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC), a l’oposició  municipal, creu que els comptes del Vendrell per a aquest any es basen en la pujada acumulada d’impostos i l’endeutament municipal més alts de la història, inversions gairebé nul·les i el finançament de la immigració. La regidora Araceli Bundó va ser l’encarregada de donar a conèixer les al·legacions al pressopost per a aquest any.