PxC denuncia la degradació constant de la imatge turística de les platges

17/03/2014 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya denuncia l’estat ruïnós de l’emblemàtic edifici del Tabaris de Coma-ruga i demana restaurar-lo o enderrocar-lo pel perill que representa, prèvia recuperació del valuós mural de Santiago Padrós

El Vendrell | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) denuncia la imatge constant de degradació que any rere any, temporada turística rere temporada turística, el nostre municipi està donant dels seus barris marítims, especialment de Coma-ruga.

Precisament ara que comença el bon temps i s'anuncia la primavera amb una gran afluència de públic aquest cap de semana a les platges i amb molta més animació i moviment en les zones més cèntriques, és quan més es nota l'abandonament a què l'Ajuntament del Vendrell sotmet els seus barris marítims.

El parc del Tabaris, el parc infantil i d'esbarjo més important i concorregut dels barris marítims, està donant una imatge de degradació i de ruïna que esdevé cada cop més lamentable cada any que passa. L'edifici que alberga l'antiga piscina coberta i un extens mural de l'artista Santiago Padrós en el seu interior, que no té preu, i que presideix el parc Tabaris, ofereix un impacte visual desastrós no solament des del propi parc sinó també des de l'avinguda Generalitat i des del carrer Josep Plà.

Si aquest emblemàtic i antic equipament, de propietat municipal, està en estat ruïnós i potser amenaça perillositat per posibles despreniments en qualsevol moment, el que hauria de fer l'Ajuntament és, o bé

1) rehabilitar-lo costi el que costi;

2) salvar el valuós mural de Santiago Padrós, o

3) enderrocar-lo abans que haguem de lamentar danys personals. Lluny de trobar cap solució al problema, l'única ocurrència que ha tingut aquest equip de govern quadripartit ha estat pujar-li el lloguer aquest any al llogater.