Plataforma per Catalunya suggereix un carril-bici al passeig Marítim per evitar el top-manta

16/06/2014 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

August Armengol denuncia al Ple de l’Ajuntament la manca de voluntat política per acabar amb el top-manta i proposa habilitar un carril-bici allí on s’instal·len els manters

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- En el darrer Ple ordinari de l’Ajuntament August Armengol, portaveu de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament, ja va advertir que no hi havia cap voluntat de resoldre el problema del top-manta al passeig Marítim. A propòsit d'una intervenció sobre el Pla de Mobilitat, Armengol va qüestionar que "per què no hi pot haver carril-bici en un passeig tan ample mentre que sí hi ha lloc per als top-manta, i de vegades en ple estiu, fins i tot per a dues files de venedors il·legals de productes il·legals? El carril-bici podria ser una bona solució per ocupar l'espai que habitualment ocupen els venedors il·legals", va dir el regidor. Com és habitual, no se li va respondre ni la pregunta ni la suggerència.

El regidor identitari va afirmar que "com a màxim el que feien a l'estiu era desplaçar els venedors il·legals cap al davant de l'hotel Europe, generant aleshores protestes dels paradistes del mercadillo del davant de Santa Maria Maria del Mar. Mentre uns paguen les seves taxes i impostos, els altres se situen al seu costat sense tenir-ne cap dret i fent competència deslleial no sol als comerciants de la vila sinó també als del mercadillo".

"Aquest mes de juny no podia començar pitjor" manifesta August Armengol, que continua criticant la deixadesa d'aquest govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC que només es preocupa dels seus propis problemes i no pas dels problemes dels ciutadans. "És escandalós el mal començament del mes de juny pel que fa al top-manta, esperem que no sigui un precedent que es vagi repetint durant tota la temporada turística" i que "les imatges d'avui mateix que aportem siguin una crítica constructiva, un revulsiu, que els faci reaccionar", rebla August Armengol.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

DIARI DE TARRAGONA, 03/06/2014; PÀG.36 PxC sugiere un carril bici en el Vendrell para evitar dar espacio a los manteros

EL VENDRELL/COMARRUGA.- El partido de Plataforma per Catalunya (PxC) en la oposición en el Vendrell ha advertido que los vendedores de top manta vuelven a tener una presencia masiva en el paseo marítimo. El portavoz de PxC August Armengol señala que no hay sitio para un carril bici, “pero sí para dos filas de manteros” y señaló que precisamente un espacio para bicicletas suprimiría el que ocupan los manteros, que dijo, generan competencia ilegal a los paradistas del mercado de artesanía.

EL 3 DE VUIT, 13/06/2014; PÀG.12 PxC afirma al ple municipal del Vendrell que el govern local no té voluntat per acabar amb el top-manta

EL VENDRELL.- Segons el portaveu de Plataforma per Catalunya (PxC)August Armengol, la instal·lació d'un carril-bici al Passeig Marítim resoldria el problema del "top manta", fenomen sobre el qual, diu Armengol, "és escandalós el mal començament del mes de juny"PxC espera que imatges de diversos manters "siguin una crítica constructiva, un revulsiu", que "faci reaccionar"el govern.

EIXDIARI.CAT, 01/06/2014; 08:51 Manca de voluntat per acabar amb el top-manta

Ple Ajuntament Vendrell

PxC - Top-manta al passeig Marítim

EL VENDRELL/COMA-RUGA.- En el Ple de dijous passat August Armengol, portaveu de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Ajuntament, ja va advertir que no hi havia cap voluntat de resoldre el problema del top-manta al passeig Marítim. A propòsit d'una intervenció sobre el Pla de Mobilitat, Armengol va qüestionar que "per què no hi pot haver carril-bici en un passeig tan ample mentre que sí hi ha lloc per als top-manta, i de vegades en ple estiu, fins i tot per a dues files de venedors il·legals de productes il·legals. El carril-bici podria ser una bona solució per ocupar l'espai que habitualment ocupen els venedors il·legals", va dir el regidor. Com és habitual, no se li va respondre ni la pregunta ni la suggerència.

El regidor identitari va afirmar que "com a màxim el que feien a l'estiu era desplaçar els venedors il·legals cap al davant de l'hotel Europe, generant aleshores protestes dels paradistes del mercadillo del davant de Santa Maria Maria del Mar. Mentre uns paguen les seves taxes i impostos, els altres se situen al seu costat sense tenir-ne cap dret i fent competència deslleial no sol als comerciants de la vila sinó també als del mercadillo".

"Aquest mes de juny no podia començar pitjor" manifesta August Armengol, que continua criticant la deixadesa d'aquest govern quadripartit que només es preocupa dels seus propis problemes i no pas dels problemes dels ciutadans. "És escandalós el mal començament del mes de juny pel que fa al top-manta, esperem que no sigui un precedent que es vagi repetint durant tota la temporada turística" i que "les imatges d'avui mateix que aportem siguin una crítica constructiva, un revulsiu, que els faci reaccionar", rebla August Armengol.

DIARIBAIXPENEDES.CAT, 11/06/2014 PxC del Vendrell atia de nou la crítica al govern municipal pel Top Manta

COMA-RUGA/EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) del Vendrell reitera en un comunicat que “no hi ha cap voluntat de resoldre el problema del top-manta al passeig Marítim de Coma-ruga”. Segons August Armengol “el carril-bici podria ser una bona solució per ocupar l’espai que habitualment ocupen els venedors il·legals”.

El regidor afirma que “com a màxim, el que feien a l’estiu era desplaçar els venedors il·legals cap al davant de l’hotel Europe, generant aleshores protestes dels paradistes del mercadillo del davant de Santa Maria Maria del Mar. Mentre uns paguen les seves taxes i impostos, els altres se situen al seu costat sense tenir-ne cap dret i fent competència deslleial no sol als comerciants de la vila sinó també als del mercadillo”.

“Aquest mes de juny no podia començar pitjor” manifesta August Armengol, que continua criticant la “deixadesa d’aquest govern que només es preocupa dels seus propis problemes i no pas dels problemes dels ciutadans. És escandalós el mal començament del mes de juny pel que fa al top-manta, esperem que no sigui un precedent que es vagi repetint”. La imatge que acompanya aquesta notícia ha estat distribuïda als mitjans de comunicació per part de PxC. Cal recordar que l’estiu passat, des de totes les administracions competents es va felicitar l’Ajuntament del Vendrell, la policia local i també els Mossos d’Esquadra per haver reduït el nombre de venedors del Top Manta. També les associacions de comerciants han reconegut aquesta feina. De fet els únics en criticar allò que tothom elogia són els regidors de PxC.