Coma-ruga/El Vendrell, 03/09/2014; PxC denuncià la trista imatge de la platja en ple mes d'agost

03/09/2014 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

PxC denuncia que el govern quadripartit converteix la platja en un femer en ple mes d'agost per la seva desídia i manca de manteniment i neteja, dilapidant el nostre capital d’excel·lència turística

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- A finals d’agost, a la tarda, els regidors de Plataforma per Catalunya (PxC) van fer una ronda d'inspecció visual per la platja de Coma-ruga i no podien ni sospitar el que s'hi havien de trobar.

Porqueria per tot arreu, papereres sobreeixides per manca de manteniment, deixalles al bell mig de la platja i un munt de dotzenes de bosses d'escombraries a tocar del Riuet i el port, a la vora del mar, resultat de la recollida de la porqueria de l'avaria de les clavegueres durant aquells cinc darrers dies que van obligar a tancar el Riuet al bany l’altre divendres, i provinents també de la recollida de troncs i branques resultat del temporal de pluges d’aquells dijous i divendres. L'impacte de la fortor i mala olor en passar per allí era impressionant, i així ho comentaven les persones que ens hi varem trobar, que també comentaven la sensació que l'Ajuntament no té cap pressa per solucionar els problemes. Així com l'impacte visual de tot plegat en unes platges com les nostres que volen gaudir de bandera blava i d'excel·lència turística, i amb diversos hotels de quatre estrelles just al davant. Quina trista imatge!

Des de PxC considerem que el govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC ha convertit la nostra platja en un femer, i l'instem a recollir immediatament l'impressionant munt de bosses d'escombraries, la porqueria i les deixalles escampades per tota la platja i a augmentar les freqüències per buidar les papereres, perquè si no ho van fer durant el mes d'agost és que no tenen ni el més mínim interès pel benestar dels nostres visitants.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

DIARIBAIXPENEDES.CAT, 27/08/2014 El govern quadripartit converteix la platja en un femer en ple mes d’agost. PxC Vendrell

COMA-RUGA/EL VENDRELL.- Ahir a la tarda els regidors de Plataforma per Catalunya (PxC) van fer una ronda d’inspecció visual per la platja de Coma-ruga i no podien ni sospitar el que s’hi havien de trobar.

Porqueria per tot arreu, papereres sobreeixides per manca de manteniment, deixalles al bell mig de la platja i un munt de dotzenes de bosses d’escombraries a tocar del Riuet i el port, a la vora del mar, resultat de la recollida de la porqueria de l’avaria de les clavegueres durant aquests cinc darrers dies que va obligar a tancar el Riuet al bany divendres passat, i provinents també de la recollida de troncs i branques resultat del temporal de pluges de dijous i divendres passat. L’impacte de la fortor i mala olor en pasar per allí era impressionant, i així ho comentaven les persones que ens hi hem trobat, que també comentaven la sensació que l’Ajuntament no té cap pressa per solucionar els problemes. Així com l’impacte visual de tot plegat en unes platges com les nostres que volen gaudir de bandera blava i d’excel·lència turística, i amb diversos hotels de quatre estrelles just al davant. Quina trista imatge!

Des de PxC considerem que el govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC ha convertit la nostra platja en un femer, i l’instem a recollir immediatament l’impressionant munt de bosses d’escombraries, la porqueria i les deixalles escampades per tota la platja i a augmentar les freqüències per buidar les papereres, perquè si no ho fan durant el mes d’agost és que no tenen ni el més mínim interès pel benestar dels nostres visitants.

EIXDIARI.CAT, 29/08/2014; 01:52 Els regidors de Plataforma per Catalunya van fer una ronda d'inspecció visual per la platja de Coma-ruga i no podien ni sospitar el que s'hi havien de trobar

COMA-RUGA/EL VENDRELL.- Porqueria per tot arreu, papereres sobreeixides per manca de manteniment, deixalles al bell mig de la platja i un munt de dotzenes de bosses d'escombraries a tocar del Riuet i el port, a la vora del mar, resultat de la recollida de la porqueria de l'avaria de les clavegueres durant aquests cinc darrers dies que va obligar a tancar el Riuet al bany divendres passat, i provinents també de la recollida de troncs i branques resultat del temporal de pluges de dijous i divendres passat. L'impacte de la fortor i mala olor en passar per allí era impressionant, i així ho comentaven les persones que ens hi hem trobat, que també comentaven la sensació que l'Ajuntament no té cap pressa per solucionar els problemes. Així com l'impacte visual de tot plegat en unes platges com les nostres que volen gaudir de bandera blava i d'excel·lència turística, i amb diversos hotels de quatre estrelles just al davant. Quina trista imatge!

Des de Plataforma per Catalunya (PxC) considerem que el govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC ha convertit la nostra platja en un femer, i l'instem a recollir immediatament l'impressionant munt de bosses d'escombraries, la porqueria i les deixalles escampades per tota la platja i a augmentar les freqüències per buidar les papereres, perquè si no ho fan durant el mes d'agost és que no tenen ni el més mínim interès pel benestar dels nostres visitants.