Coma-ruga/El Vendrell, 10/09/2014; PxC denuncia l’estat de la font ornamental de Coma-ruga

10/09/2014 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC denuncia el ridícul exponencial del govern quadripartit amb el deplorable estat de la font ornamental del passeig Marítim de Coma-ruga durant tot l’estiu en un punt turístic estratègic

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) volem denunciar la desídia de l'actual Ajuntament en el manteniment del mobiliari urbà i de punts turístics estratègics del nostre municipi.

En aquest cas ens referim a la font ornamental del passeig Marítim de Coma-ruga a l'alçada del Riuet. És una vergonya que per una banda estigui espatllat el seu mecanisme i no funcioni des de fa 10 anys pel cap baix, havent-la convertit en una font ridículament "seca". Per l'altra banda actualmente es trova amb els vidres de la barana trencants pels dos cantons y amb barreres de via pública fent la funció de protecció per a què ningú caigui dins del túnel del Riuet en el seu tram subterrani sota el carrer. El vidre del costat del passeig completament trencat i absent amb un bon forat per caure-hi dins, que a més de la barrera metàl·lica està "guarnit" per les cintes de precinte policial. Del costat del Riuet el vidre està completament esmicolat i esquerdat i qualsevol pot prendre mal.

Volem recordar que el ridícul de l'Ajuntament en aquest punt del passeig Marítim és exponencial tenint en compte que és el tram del passeig més transitat per turistes i vianants de tots els 6 km de litoral del Vendrell. Per això des de PxC demanem dues coses. 1) Que es torni a posar en marxa la font ornamental del passeig Marítim de Coma-ruga a l'alçada del Riuet, i que no posin l'excusa que les aigües termals emprades fan "pudor", perquè no és gaire difícil ni costós substituir el circuit d'aigües de la font per aigua corrent o "normal", i; 2) Arreglar i substituir els vidres plastificats de les baranes de la font perquè és completament ridícul que una platja de la categoria que podria ser Coma-ruga es vegi amb un "parxe" com les barreres de via pública i el precinte policial ficats a desvirtuar una font ornamental en el punt més transitat per turistes i vianants de tota la nostra costa.

Per aquest, i per molts altres motius, els residents de les platges se senten completament abandonats per govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC del Vendrell.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

EL 3 DE VUIT, 05/09/2014; PÀG.10 Denuncien I'estat de la font ornamental del passeig Marítim

DEIXADESA - Plataforma per Catalunya diu que hi  ha vidres trencats i que fa anys que no funciona

COMA-RUGA/EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) ha denunciat aquesta setmana l'estat de deixade­sa que presenta la font orna­mental del passeig Marítim de Coma-ruga a l'alçada del Riuet. Segons PxC "és una vergonya que per una banda estigui espatllat el seu meca­nisme i no funcioni des de fa 10 anys pel cap baix, havent-la convertit en una font ridícu­lament 'seca''. Denuncien que hi ha vidres de la barana trencats pels dos cantons i que les tanques de via pública fan de protecció perquè nin­gú caigui al túnel del Riuet. Que el vidre del costat del passeig esta completament trencat i absent amb un bon forat per caure-hi i que del costat del Riuet el vidre està completament esmicolat i es­querdat amb el perill de pren­dre-hi mal.

PxC diu que aquest tram del passeig és el més transitat per turistes i vianants deIs 6 km de litoral que té el Ven­drell i per aixó han demanat a l'Ajuntament que es torni a posar en marxa la font orna­mental del passeig Marítim de Coma-ruga a l'alçada del Riuet, i que no es posi d'ex­cusa que les aigües termals emprades fan "pudor", per­què no és gaire difícil ni costós substituir el circuit d'aigües de la font per aigua corrent o "normal". També volen que s'arreglin i se subs­titueixin els vidres plastifi­cats de les baranes de la font.

EIXDIARI.CAT, 01/09/2014; 05:14 PxC denuncia el deplorable estat de la font ornamental del passeig Marítim en ple mes d'agost

COMA-RUGA/EL VENDRELL.- Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) volem denunciar la desídia de l'actual Ajuntament en el manteniment del mobiliari urbà i de punts estratègics del nostre municipi.

En aquest cas ens referim a la font ornamental del passeig Marítim de Coma-ruga a l'alçada del Riuet. És una vergonya que per una banda estigui espatllat el seu mecanisme i no funcioni des de fa 10 anys pel cap baix, havent-la convertit en una font ridículament "seca". Per l'altra banda actualment es trova amb els vidres de la barana trencants pels dos cantons y amb barreres de via pública fent la funció de protecció per a què ningú caigui dins del túnel del Riuet en el seu tram subterrani sota el carrer. El vidre del costat del passeig completament trencat i absent amb un bon forat per caure-hi dins, que a més de la barrera metàl·lica està "guarnit" per les cintes de precinte policial. Del costat del Riuet el vidre està completament esmicolat i esquerdat i qualsevol por prendre mal.

Volem recordar que el ridícul de l'Ajuntament en aquest punt del passeig Marítim és exponencial tenint en compte que és el tram del passeig més transitat per turistes i vianants de tots els 6 km de litoral del Vendrell. Per això des de PxC demanem dues coses. 1) Que es torni a posar en marxa la font ornamental del passeig Marítim de Coma-ruga a l'alçada del Riuet, i que no posin l'excusa que les aigües termals emprades fan "pudor", perquè no és gaire difícil ni costós substituir el circuit d'aigües de la font per aigua corrent o "normal", i; 2) Arreglar i substituir els vidres plastificats de les baranes de la font perquè és completament ridícul que una platja de la categoria que podria ser Coma-ruga es vegi amb amb un "parxe" com les barreres de via pública i el precinte policial ficats a desvirtuar una font ornamental en el punt més transitat per turistes i vianants de tota la nostra costa.