Coma-ruga/El Vendrell, 29/10/2014; PxC denuncia les inundacions de Coma-ruga

29/10/2014 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

PxC denuncia per enèsima vegada les inundacions de Coma-ruga i la incompetència del govern quadripartit de tot un mandat

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) volem denunciar una vegada més, encara que sigui per enèsima vegada, les inundacions de Coma-ruga. Cada tardor amb les primeres pluges es fa sentir el resultat de la política urbanística i d'obra pública del govern quadripartit PSC-CiU-PP-ERC durant aquests tres anys i mig de mandat, els barris marítims cada vegada s’han trobat inundats després dels darrers xàfecs que han caigut des de finals de setembre. Tot segueix igual, s'han perdut 4 anys al municipi i en especial pel que fa a la manca d'inversions en general i d'inversions en infraestructures de les platges en particular, on segueix havent inundacions per mitja hora de pluja, amb famílies aïllades a casa seva i carrers tallats.